Dag 20 – 10 saker som ni kanske inte visste om mig

1. Jag HATAR allt som har med sjukhus att göra.. själva sjukhuset är jätte "äckligt", hatar blod, hatar spya.. hatar allt sånt. USH!
2. Jag är sjukt klumpig, bandaget på min fot säger allt!
3. ser jag en spindel eller orm så är min dag förstörd... typ ;)
4. jag hade en annan blogg innan. Men bytte till denna.
5. Jag kollar inte på Idol iår för jag tycker att det suger :)
6. jag har väldigt lätt att få kompisar eftersom jag är väldigt social!
7. jag har två mobiler som jag använder skapligt mycket. Dock ska en sluta att användas eftersom jag skaffat en ny.
8. jag fyller 18 år om exakt 1 månad.
9. jag blir sjukt lätt irriterad! haha! sen blir jag lika lätt glad igen.
10. En av mina största drömmar är att flytta till Califonien och ha världens maffigaste hus där! ;) Sånt man ser på filmer ni vet HIHI! 



Kommentarer
Postat av: Maaaria

Hahaha.. härlig stavning på " Calefonia" ;)

Du vet.. de stavas californien ;D

Btw SAKNAR DIG MASSOR och DU är BÄÄÄST :D

Bara typ kände för att säga de ;P <3<3<3

2011-09-19 @ 21:38:14
Postat av: Jocke

hahaha inget jag inte vet här ;)

2011-09-20 @ 15:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0