Dag 13 – Det här ångrar jag

tjenare!

något jag ångrar.. jag ångrar mycket i mitt liv. Men det jag ångrar mest som jag kommer på nu är att jag aldrig sa till när jag va mobbad i högstadiet.. hade värsta chanserna.. va väl för rädd antar jag. Tror att allt skulle kunnat bli mycket bättre om jag sa till men jag vågade inte..! Lite synd faktiskt..!

FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING men jag va på lovsångsmässa ikväll! Det va underbart! :D haha! Skriver mer någon annan gång. Det kan bli allmänt dålig uppdaring här i helgen för det är konfirmation och allting denna helgen men jag bloggar så ofta jag kan. Synd att jag inte har någon mobil som jag kan blogga med. VÄLDIGT SYND! Men vi hörs! Pöss!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0