Dag 12 – En dålig vana jag har

JAG ÄTER FÖR MYCKET GODIS!! jätte dålig vana!! ^^



Kommentarer
Postat av: Fanny

Men det är så sjukt gott haha xD

2011-09-09 @ 08:53:28
Postat av: Pauline

Jag hade också problem med det, verkligen en dålig vana. Men jag och min pojkvän har slagit vad om att vi får bara äta en gång i veckan, och då får vi äta hur mycket vi vill.

Det har gjort att jag knappt äter godis längre, och det har hållt sig i 3-4 månader nu!

När man väl köpt sig en godispåse och börjar äta några bitar så är man inte sugen längre. Lite tråkigt deklart, eftersom godis är så gott. Men det är lite som det var när man var liten. Att man bara får äta godis på lördagar :)



Det är ju värt ett försök iallafall. Man mår så mycket bättre när man INTE äter godis varje dag, och dricka och onyttig mat!

2011-09-09 @ 17:37:09
URL: http://peijo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0