Dag 11 – Något jag är stolt över mig själv för

hmm.. något jag är stolt över är att även ifall folk typ "trackar ner" mig på att jag älskar Daniel, Grönwall, Rabih o alla dom så slutar jag aldrig gilla dom och följa dom! Helt ärligt är de inte lätt att få höra typ "asså anna.... Rabih suger! :)" asså det är inte kul att få höra sånt o ja brukar få höra det rätt ofta faktiskt. Men jag skiter i de. För jag följer dom för att jag har en historia bakom de. Exampel så gillar Jag inte daniel bara för hans musik utan sättet han är på när han träffar mig. Det är liksom inte varje människa som får uppleva sin idol, om man nu kan säga att han är det.. på det viset. Det är inte många som får höra det han säger till mig o allting.  Och det är en av anledningarna att jag inte ger upp när det gäller honom. Erik, han har hjälpt mig så otroligt mycket , inte för att ja delas så mycket med honom för jag har inte träffat honom så mycket men det jag har sagt så har han liskom .. ja lyssnat o det är underbart att ha en människa som verkligen lyssnar på en när man vill de och alltid .. asså ah! O typ Rabih.. asså han är verkligen som en kompis! Vi kan typ snacka om typ allt. Han vet typ mer om mig än vad många gör o det är underbart att man kan skriva sånt till honom o sånt o man vet att han läser det.. asså.. ah.. jag behöver inte skriva min conaktion med alla  va? men ni fattar grejer. 

De är inte bara mina idoler, de är mina vänner, "bröder" o allt. jag har TILLIT till dom som ingen annan! Det är en av anledningarna och JA! jag är stolt över mig själv att ja inte lägger dom på hyllan fast alla tycker att man ska  göra de. Dock har jag typ lagt programmet idol på hyllan men det är en annan sak ;) 



Kommentarer
Postat av: Fanny

Tkr det är kul :) är lite avundsjuk för att du är så bra vänner med de!!!

2011-09-08 @ 10:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0