Dag 07 – Det jag tycker är det bästa med att blogga

men tjenare! :)

hmm... det bästa med att blogga är såklart NI! när jag ser hur otroligt många som läser min blogg blir jag helt varm i kroppen!! Det är underbart att folk gillar min blogg så att dom följer den liksom! *gilla*! 

men sen tycker jag det är otroligt roligt att skriva av sig vad man har gjort under många dagar! Visst jag har bytt blogg och sånt, MEN jag har kvar min gamla bara att jag har lösenordsskyddat den för att det är denna som gäller nu ;) men alltså ja! Det är otroligt roligt att se vad man har gått igenom under många dagar. Många gånger har jag glömt av ett datum kanske o typ bara "BLOGGEN!" för det står alltid där! :) hah! typ! :)♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0