ajm sårry

att jag inte har bloggat! 

ska berätta lite om min otroligt händelserika helg än så länge!

torsdag: 
jag slutade skolan lite tidigare, eller jag gick hem för att ja inte hade nåt att göra på studietiden o de fick man punkt. Iaf så började jag gå hem när Jocke o matte mötte upp mig på vägen o så följde dom mig hem. Jocke ville ha nåt att dricka o det slutade med att dom rusade ner till mitt rum som såg ut som jag vet inte vad och började kolla runt. Dom hittade bla gamla skolkataloger, dikt till Rabih och lite annat... HAHA ville typ dö där inne. Skitpinsamt. Vill inte att Jocke skulle se mitt rum sååå stökigt.. HAHA matte gör inget ;) ne men asså ah .. xD sen cyklade dom hem o ja stack senare till församlingshemmet för att vi skulle ha tjejmysparty med konfirmanderna. haha de va jääättekul! :) Vi åt gott, snacka tjejsnack och hade allmänt roligt. Sen hade vi "kurragömma" på kyrkogården... det inte konfirmanderna visste va att Jocke och Matte hade gömt sig med masker där runt om och att dom just vid ett ögonblick skulle skrämma livet av dom. SÅ HÖRDE NI TYP 1247395794578 TJEJER SOM SKREK I TORSDAGS, det va ingen våldtäcktsman, bara Matthias Nyhage i farten. så kul va det. ;) så gick vi in och åt efterrätt och en massa och så skulle konfirmanderna hem men vi ledare nanade där, svinmysigt hihi! Vi satt och snacka tjejsnack. Vilka som va kära i vilka. INGEN VET DÅ VEM JAG ÄR KÄR I ELLER NÅGOT, NEJDÅ. joachim andersson ♥ iaf så gick vi o la oss rätt sent o så men det va mys mys!

fredag:
eftersom vi hade studiedag så kunde vi sova ut. MEN ICKE SA NICKE, mitt på morgonen skulle en viss Owe Johansson gå igenom rummet och vadas av en massa chock och springer ut igen, haha sötpräst ♥ så jag vaknade av att alla brast i skratt. Sen sjöng vi för alla som gick förbi eftersom det hade varit morgonbön där :) men vi gick upp. Kokade lite te, tog lite KUmackor och så käkade vi frukost tsm. MYS! sen stack jag hem och försökte sova men det gick inte. När jag väl hade stängt av datorn och skulle gå och försöka igen sms:ade Jocke att han va på g hem till mig så ja sket i att sova :') hahaha! nej men han kom hem o man hälsade honom glatt när man precis hade slängt 10 soppåsar (duktig flicka jao!) o så gick vi hem till mig igen. De va mys. Han sprang ner till mitt rum igen och hade inte städat det :$ men det va ruligt ändå. Han skulle stämma min gitarr o vred fel. MAN BA FINT :') 
sen kom pappa hem för tidigt. Lite aqward för va inte förberd på det så ehm ja... hehe (A) ;) ne men det va väl lika bra att dom träffades ;) men sen stack ja o Jocke till Matte och sen stack vi till donken och åt god mat. HIHI<3
sen gick vi hem till Matte igen och kollade på nåt sjukt random klipp o ja typ dog lite så.. sen stack vi till KU och tyvärr, måste meddela... någon har tagit roger :( HAHAHA orkar inte :') iaf. ALLTID ROLIGT!

imorgon så vet jag inte riktigt vad jag ska göra på dagen men sen ska jag iaf åka upp till Uschlahalm (bäst på stavning) och kolla på rapsodhy in rock eftersom Geir är med. ÄNTLIGEN. hihi skitglad! och på söndag ska jag fira Wictor och Philip (1 år och 18 år..) så det blir fullt upp. 

PUSS O KRAM!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0