daniel norberg, du är världens bästa!

ooh, nu ska jag göra något som jag inte har gjort på så sjukt länge. En grej som jag faktiskt är ledsen över att jag inte har gjort... JAG SKA SKRIVA OM VÄRLDENS BÄSTA MÄNNISKA. daniel norberg ♥

alltså jag har aldrig riktigt vetat hur det känns att avguda en artist, inte bara som musiker utan med som en förebild inom allting. Jag trodde att det va så med Erik, att han va världens förebild och allting. Hade visst fel. Han är en förebild. Men... Daniel. Det går inte att förklara. Så otroligt många gånger har jag inte varit nära på att ge upp när Daniel har fått mig att tänka positivit och börja om från början. Haha.. asså det går inte att förklara känslan. En känska som verkligen inte går att beskriva. Man måste vara med om det för att förstå. Tänk att ni brinner för någonting. Hm, ni kanske älskar att spela fotboll? Och så får ni kontakt med en av fotbollsspelarna i ditt favoritlag och han peppar dig till att fortsätta o bla bla bla. PRECIS så är det. hans ord är underbara. När man väl sitter där o bara vill slänga ut pianot ur fönstret. Låsa in sig bakom lås o bom (typ) och typ dö så tänker man på allt som han har sagt o allting och man bara "MEN KÄÄÄÄÄMPA DÅÅÅÅE!" och så fortsätter man! (klockan är över 1, jag är trött så detta är flum) DET ÄR FUDGING UNDERBART! massa tjärlek på det! På grund av alla suck och stön och sånt illa så snackar jag inte lika mycket om honom längre. DÄRFÖR blir jag SJUKT GLAD när folk frågar mig frågor om honom. Om hur jag lyckas? varför jag gillar honom osv. JAG SKA BERÄTTA. Från första början när han kom in till juryn så jublade jag och dansade för att han va så snygg (typ) sen började han sjunga och jag slutade att sms:a med min kompis, jag slutade att äta, jag slutade att prata mitt i en mening. JAG BLEV STUM! Ja men precis. EN SÅN UNDERBAR ÄNGLARÖST! *slänger mig i sängen för att få lite inlevelse i texten* sen satt jag där tills folk började snacka med mig igen. HAHA! Sen typ fortsatte jag följa honom. Han va enda anledningen att jag kollade 2010. Tyckte att de sög. Sen kom han o allt blev typ awesome! :D Helt plötsligt blev alla som sög jätte bra ;) HHAAH ne okej. inte riktigt. Jag typ blev helt sjukt fast o typ lyssnade på honom hela tiden o skrev daniel norberg över allt o va typ helt ja galen. HAHA! Började chatta med honom o de va jätte pinsamt. Vill inte ens tänka på hur jag reagerade då. Det va inte som nu iaf. ;) Jag blir mer och mer lugn av att chatta med honom. Antar att jag tagit det som en vana. Till att ha gått från att jag typ sprang runt i hela huset och skrek och hoppade och började typ gråta (MEN FY VAD FJORTIS DET LÄT .. SLUTA :$) till att jag typ bara sitter och ler och typ gör det i 2847596753 år och typ så. Asså det är skillnad ;)...  (inser att jag kom ut på vilospår så fortsätter där jag slutade innan jag började typ..) men seriöst. Allt har förändrats på så kort tid. MEN jag älskar honom fortfarande lika mycket... ändå är det stor skillnad mot början. (tror att de är en lättnad för honom HAHA) Helt ärligt. Ser inte Daniel som en idol längre. Eller jo.. han är en idol.. det är han, men asså inte på det sättet som innan. Han är mer som en vän, en bror, en förebild... jag är inte såntdär typ fan som bara skriker och har sig. NEJ! ;) jag vill kunna umgås med honom som en normal människa och jag tycker att jag lyckats. (vilospår igen. skyller på tiden) NEJ men daniel är en helt underbar människa! alltså jag kommer ALDRIG glömma allt han har gjort för mig och allt som han gör och alltså. DET GÅR INTE! 4/12, 16/12, 8/1 31/3 och 30/7 är helt otroligt undebara dagar och jag har inte betett mig lika med honom någon av dagarna! HAHA. Tror till och med han (om han tänker efter) kan inse det själv. 4/12 va jag en otroligt blyg tjej som inte ens vågade säga typ hej till honom. tog bara en bild med alla o sen va jag tvungen att åka. ^^ 16/12 skakade jag så att jag tappade mobilen när min kompis skulle snacka honom och han va tvungen att hålla om mig jätte hårt när vi skulle ta kort för att jag inte skulle skutta till månen typ ;) HAAH sen vågade jag typ inte säga något heller. Sa typ att jag tyckte han va bäst osv. HAAH jag va så sjukt skakis med honom... sen kom vi till Örebro på idolturnén (på tal om det, ALLA låtar som påminner om den har spelats idag. sjukt jobbigt... saknar ju :$) och det va KAAOOOOOOOOOS! men fick vara med honom och fick världens bästa kram (NEJ jag kommer aldrig sluta tjata om den HAHA) och asså det va så sjukt underbart att stå där och typ dansa med honom .. asså hihihihihihi o ja va så glad efter det. UNDEBRAR MÄNNISKA.. vill äta upp dig. Är det okej? :) (ja!) iaf sen efter lång väntan så kom 31/3 o jag typ va jätte tyst HAHA orkar inte hur lite jag pratade. Det va verkligen sjukt lite. Han nämde min vägg (som jag förövrigt har rensat med bilder. DEN ÄR FETT TOM. det funkar typ inte HAHA) och jag va jätte lietn glad tjej! haha :) sen kom den senaste gången och det är den bästa gången. HAHA jag kunde iaf bete mig som en normal människa och snacka med pojkkraken. Den fina pojkkraken. 

förlåt om jag bara babblar på. Men jag är exptert på det. Särskilt när jag ska prata om en underbar människa för det är så mycket som man vill få ut ur sig men det funkar liksom inet för det finns inga ord för det. Underbara daniel. Vad ska jag säga? Asså världens mest underbara kille! Världens mysigaste! Världens sjukt galaste! Världens bästa röst! Världes ... ja det finns mycket! Bästa killen ever (typ efter Jocke HAHA sorry Daniel :$)
Daniel Norberg. Vad tänker ni på när ni hör det namnet? En från Idol? söt människa? han som anna gillar..? eller? ;) ... eller ni kanske inte ens vet vem det är (OCH DÄR GICK NI MISTE OM NÅGOT UNDERBART, sök upp honom tack!) ska jag säga vad jag tänker på ? .. finns inga ord för hur jag tänker om honom. Han har fått mig att le, han har fått mig att inse att man ska kämpa även ifall det finns motgångar. Han har insett att man kan leva med ett IG i matte B ;) (läser upp det :') han har fått mig att må så bra så få människor kan få mig att känna. Daniel är underbart bäst. Så är det bara. Finns inte så mycket mer att säga..

Daniel, läser du detta så ska du veta. Ja JAG är flummig när jag skriver. Men det som du fattade, o snappade upp. Det är sant iaf. För det finns ingen som du och du har något speciellt som folk borde inse. PUNKT!

saknar dig.

detta med bilder än ju alltid en itressant grej. Men här kommer några.
HAHA dom är inte lika stora så det blir random men skit i de :$ ;)

Uddevalla 30/7                                 Uddevalla 30/7

Uddevalla 30/7                                 Uddevalla 30/7

Örebro 8/1                                       Göteborg 16/12

Uddevalla 30/7                                 Uddevalla 30/7

Uddevalla 30/7                                 Uddevalla 30/7

Uddevalla 30/7                                 Uddevalla 30/7

Uddevalla 30/7                                 Uddevalla 31/3

Göteborg 16/12                                Göteborg 4/12



bara senast idag, han är fin han. Går inte att beskriva ♥



Kommentarer
Postat av: nelly

alltså anna. denna kommentaren kommer bli ett totlat fiasko. men hur får du "dislike"-knapp på facebook?



Förlåt om det bara var en sån kommentar ;) , förklara för mig när vi ses! KRAM!

och jo, man fattade vad du skrev. dock lite hoppigt :)

2011-10-02 @ 10:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0