tack tack tack!

hej alla fina människor! Ni anar inte vad jag är glad! Igår så hade jag paraj hos mig! jätte roligt! ;) Vi va ca: 30 stycken o vi gjorde allt från att öppna paket, dansa limbo, äta körv o dricka saft samt bara godansa på golvet! haha! crazy va det. Vissa va ju lite mer galna än andra ;) haha! 

dagen började med att jag och Alina gick upp o så kom alinas mamma o hämtade henne (</3) o sen åkte ja o mamma o handlade gött till kalaset! :) sen kom Felicia o vi fixade spotifylista med gamla låtar man lyssna på när man va liten ;) o sen kom Jocke med väääärldens finaste Ros till mig, jag typ blev stum :$ hehe... älskling .. ♥ sen hämtade vi sara vid stationen, gjorde iordning oss o hämtade Jade, Lisa och Ella. De va mys! Sjukt snygg med gamla barnkläder ;) sen senare kom lite andra folk. YEAH. vi partajade! ;)

sen när det nästan är slut så kommer karl upp och säger att vi ska stänga av musiken. Jag fattade att de va något som skulle hända haha..! Så jag typ blev jätte röd (A) så kommer felicia och jocke upp från mitt rum och jocke håller i en gitarr o jag fick typ panik haha..! Så satte dom sig och bara "denna sången är till dig och endast dig anna!" jga började gråta redan då (A) haha! Så började de spela och sjunga "next to you", felicia sjöng och jocke spelade och jag typ dog. Började gråta för att de va så fint. Hade verkligen inte förväntat mig de :$... 

men tack för alla som kom. Ni är verklgien underbara. tack för alla presenter! Asså, åh jag älskar mina vänner ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0