rabih, nordstan 6/5-11 och en liten daniellåt ♥ TJÄRLEK!!! ♥

hej, har kommit hem från en DUNDERBRA DAG! Först va jag i skolan, skrev nationella i Engelska, gick nog rätt bra. Kändes som det. :) sen va det ljudteknik, esamble och SEN vettni så åkte jag in till Göteborg, mötte upp Erica, gick in till scenen och träffade Felicia där och sånt! ja just precis. RABIH skulle uppträda! ;) satt och snacka med dom och sånt tills en kom och sa att vi inte fick sitta på scenen längre så då ställde vi oss berädda ;) hälsade på Asse och Luwam och va allmänt glad :) Sen kom Alina och Lisa och dom va otroligt roligt att se igen :D men iaf.. så kom först han där.. andra ut. HAHA LI säg vad han heter ... kommer aldrig ihåg. Han va ju .. ja :) kollade inte så mycket på han. Kollade mer på rabih som övade danssteg och kikade ut, vinkade till mig, gjorde slängpuss! han är så söt! älskar honom! ♥ Så skulle han ut. Han sjöng Granade, just the way you are och hans låt "need you"! den va grym btw!!! (eller vad säger du hanna? :D hahahaaha) iaf. sen när dom va klara så typ skulle rabih gå men typ många olika fans typ ville krama han och sånt och jag sprang dit (helt medveten om att jag inte snackade med hanna längre HAHAAHAHA) typ trängde mig fram HE HE, sa hej till Shanya och Simona som jag inte sett innan och typ försökte prata med rabih! ;) "HEEEEJ ANNAAA!" kramades lite sådär som man brukar göra, fett mysiga kramar har han! Jag sa att Hanna och Rasha hälsa! "hälsa tillbaka!!" HAHA.. hanna visste inte om det, nejdå ;) och sen typ stod vi där ett tag. Såg att min förra bild med rabih blev fett muppig så frågade om jag kunde ta en ny. haha.. han bara skrattade. Kan inte hjälpa att jag aldrig blir bra på bild med rabih :( iaf så va jag där uppe ett tag. Sa hej till Merima. Snackade lite med dom.. kramade rabih en extra gång.. eftersom han skulle gå.. Men så gick han inte ;pPPpPppPppp så va tvungen att ta farväl igen. Och då kramade jag honom EN GÅNG TILL! så gick han in. Och sen kom han helt randome ut igen och då va jag tvungen att krama honom EN SISTA GÅNG och den kramen va fett underbar. Älskar hans kramar.. Känner mig... jag vet inte.. går inte att förklara! Men den va underbar. Stod och krama honom fett länge.. ;) iaf sen gick han .. och jag stod och snacka med folk och sen såg vi att han gick ut på baksidan. Jag typ gick dit och så typ såh han mig igen och bara "Annaaaa!!!!" HAN ÄR SÅ OTROLIGT SÖT! jag bara "rabih.. måste ta en ny bild med dig" han bara skrattade, men gick med på det ;) Jag fixade så han fick snacka med Rasha och Hanna med! Så fett skönt att man kan ringa gratis till dom asså. ;) haha! :D det är bra med 2 mobiler ibland asså ;) iaf.. så typ kramade jag honom igen! och så stod vi och snackade ett tag och sen va han tvungen att gå. Så gick han och så stoppades han av att två tjejer sjöng (otroligt fint) på just the way you are och han ställde sig där och lyssnade och typ log och så började han sjunga med. Det va så otroligt fint alltså! :) men ehm.. så kramade jag honom igen! och sen typ snacka vi lite till, he he och sen va jag tvungen att säga hejdå på riktigt! haha han är så skön! "men jag är ju här nu! kan ju inte veta när jag kommer nästa gång! haha" SANT! ;) xD men det lät så kul :) aja. efter det så typ stod jag och snacka med fansen ett bra tag och sen gick vi runt lite. Sen träffade jag Erica, Felicia och tjejerna igen och vi ehm.. gick runt lite. Och försökte se om en viss ERIK visade upp sig men det gjorde han inte :( he he..! åh älskade erik ♥ sen väl i Kinna så stack jag till KU och ingen va i FH (och det visste jag XD) så satt där och kollade på dom fula bilderna och bara "rabih!" HAHA. men sen kom Jocke och Jonatan och jag fick höra "jaha, en idol, trodde det va din pojkvän" man bara "nej jag snackar inte om honom 24/7.. NEJDÅ!" men hade det trevligt där ute och det va även trevligt när dom andra med kom SÅKLART! :) sen när man är som tröttast så skickar Mia sms om att daniel har släppt sin låt. Fick inte alls panik.. nejdå! ;) HAHA bästa ♥♥♥ men nu är jag hemma ;) TACK FÖR EN UNDERBAR DAG! (väldigt flummig text JAG VET)

BILDER! okej MOBBAS INTE! ;)


kramkram, ♥


HAHA schteckarn!! ;)<3 (rabih asså!!)


haha, någon kan visst inte hantera min kamera! ;) haha
nej okej, jag va inte beredd.. KOLLA RABIH ♥


I love you more that words can say. ♥



DANIEL BÄSTA NORBERGS LÅT! ÄLSKAR DEN ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAAAAR!!! ♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0