Rabih Mahmoud Jaber jag älskar dig ♥


jag älskar dig Rabih Jaber ♥

okej, en gång för alla. Jag har inte ens fattat själv vad du betyder. Du betyder mer än vad någon någonsin kommer förstå.. inte ens jag vet vet. Det va jobbigt att inte Eddie va där igår.. det va det. MEN jag är ändå lycklig. Jag är lycklig för att jag fick träffa världens bästa Rabih.. vad skulle jag göra utan dig? :) du får mig att le hela tiden.. Älskar att kunna säga "jag älskar rabih!" för det gör jag. Visst jag kanske inte har pratat om dig hela tiden, Jag kanske inte har skrivit om dig, och såna grejer. Jag kanske inte har visat det.. jag har skämtat om dig, MEN det betyder inte att jag inte älskar dig. Du är liksom en del av mig. Jag vet inte... Det är svårt att förklara. Längre än ett år har jag gillat dig! Det är sjukt.. Och jag gillar dig lika mycket nu.. om inte mer. Det är sjukt tråkigt att Rebound har splittrats.. det är det. MEN jag kommer aldrig sluta följa någon av er. Jag kommer aldrig sluta älska någon av er. RABIH! igår. Det går inte att beskriva.. ditt leende när du såg mig första gången (när du stod där inne.., eller dansade ;D) När du pekade på mig när du sjöng, "I’d catch a grenade for ya" ..så otroligt söt.. finner inga ord faktiskt om jag ska va helt ärlig.. Typ allt du sa efter och alla kramar! Du är för underbar. Fattar egentligen inte varför de som har något emot dig har det. Du sjunger otroligt fint och allt.. och är en underbar person. Vad mer kan man begära? ;) Tack för allt Rabih, du är och kommer alltid att förbli en av de bästa i mina ögon. Haha, jag försöker räkna alla kramar från igår, har kommit upp i 11 nu, och då har jag nog missat några. Dina kramar är otroligt mysiga :$ haha. Den sista på scenen slår nog. Stå där SJÄLV och ge dig en 3419074398 år lång kram va nog det bästa alltså, typ alla hade gått för dom trodde att du hade gjort det (dom va väl bakom och vänta på dig ;D) och så kom du ut igen.. HIHI! ♥ och sen där bakom. "är det någon mer du ska ringa nu?! :D" haha så söt! Nej jag ringer bara dom jag ringer gratis till :'D för har inga pengar på den andra mobilen (mohaha..) Rabih, jag älskar dig! Finner inga ord för hur underbar du är. TACK FÖR ALLT! 16/12-09, 15/8-10, 27/8-10, 13/11-10 och 6/5-11. Otroligt underbara dagar. Just på grund av dig. 

Rabih Mahmoud Jaber jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Marie Hanna Nyberg

sv: hihi inte jag heller, flera hundra gånger säkert, haha! älskar det :') älskar henne! (L)

2011-05-08 @ 14:16:05
URL: http://hannanyberg.devote.se
Postat av: Asse

Otroligt gullig text. Otroligt fin bild. Älskar din underbara blogg.

2011-07-02 @ 18:54:00
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0