hihi har inget liv<3

hej hittade denna på bilddagboken och jag har inget liv! :) och nej jag kan inte vara seriös när jag svarar på sånt här!så va berädda (A)

Tjejlistan

1. Har du ett par rosa string? - hela garderoben full!
2. Vem var den senaste du pussade? - en bild på daniel.. FAKTISKT :'o hehe :$ puss på dig daniel :*
3. Vad har du för bhstorlek? - så stora som mina bröst är, det är liksom logiskt :)
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - jag orkar inte räkna, JA DOM ÄR MINA VÄNNER PUNKT :)
6. Gillar du nån nu? - jag gillar en massa människor :'D
7. Vad gjorde du inatt? - sov antar jag, alltså .. brukar man inte de ? :) 
8. Och i förrgår natt? - well, antar att jag sov då med. Drömde en fin dröm om daniel btw ;)
9. Vad gör du innan du ska sova? - läser ! *applåder*
10. Kan du prata med din mamma om allt? - allt och lite till! ;)
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - dom skulle märka det ändå.. jag är väldigt.. smal ;)
12. Har du varit gravid? - jag har ju ett antal barn på facebook så jag antar det! 
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - jag hade gråtit! :) tolka det hur ni vill ;)

14. Choklad eller glass? - vem sa någonting om något väldigt mumsigt? :|
15. Push-up eller T-shirtbh? - gillar sportbh, härligt!
16. String eller hipsters? - helo kitty<3
17. klackskor eller gymnastikskor? - ni vill inte se mig gå i klackskor :'D
18. Kjol/klänning eller jeans? - sparkdräckt<3


Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? - En massa gånger, "kärleken är evig när vi är tillsammans" na na (A) LOTTA<3 haha
2. Tror du på kärlek? - jag tror på gud :)
3. Har du gjort något du verkligen ångrar? - jag snodde godis från calle.. FÖRLÅT :'( (A)
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - nej, jag skulle inte ha levt isf. :)
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - hoppas jag inte, vill inte direkt DÖDA någon :o
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - tihihihihihihi en vän *fniss*
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? - hehehehehehe ingen kommentar.. (A)
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - ja, jag menar, personen kanske bits :'( :D
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? -  Hemlig kompis<3

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? eller ska jag gå förbi en gång till? ;)

Tio Har du nånsin

1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - nej men in :$ HIHI
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - he he he , inte på riktigt :)
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - hehe, neeej.. eller ? 
4. Har du hoppat bungy jump? - på en sån studsmatta ja, flööööög. hihi volter<3
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - ja jag har cyklat vält :'(
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - ja, jag hade såna där docktårtor när jag va liten :)
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - INGEN KOMMENTAR FÖR JAG ÄR EN SNÄLL CHEY! ;)
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - ensam i mörkret med främlingar, USH! :'o vill ha nån att hålla i handen<3
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - vad betyder det? (A) hej blondie<3 hahhaha
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - du suger :) (fast så är du bäst ändå ;PppPPpppPp)

Tio Känslor

3. Är du fundersam? - ja, sängen väntar nog på mig där nere tror jag... :'s
4. Är du uttråkad? - Mia Tuväng underhåller mig<3 haah
5. Är du tysk? - Ich heisse Anna und ich wohne in Kinna *räcker upp handen* 
6. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - yes det är dom. Bröllopsfotto på väggen :] 
7. Gillar du någon just nu? -  jag gillar en massa massa maaassa folk! kanske dig?!

Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu? - tjogotreochförtiofyra (23:44 om ni inte kan läsa :D)
2. Namn? - Anna Norberg Ericsson (Kinna-Madame Pomfritt-Grönwall)
3. Vart bor du? - Kinna *räcker upp handen*
4 Hur många barn vill du ha? - så många som jag vill ha. LOGISKT
5. Vill du gifta dig? - jag är gift<3
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? rullar, LUKAS SLUTA MOBBA MIG DIN VIDRIGA TÖNT :( he he he (A)
7. Har du ätit sushi? - jag föredrar LAX (DET ÄR EN FISK JAG VET DET NU MIA :D)
8. Favoritglass? - du är min favorit :)
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - hihi jag orkar inte kolla *lat*


Kan

1. Kan du röra på öronen? - ja om jag använder mina händer till hjälp :'D
2. Kan du slicka dig på näsan? - mums snor<3
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - hihi, ja jätte fint :)
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - JA ALLA KAN LITA PÅ MIG JAG ÄR EN SNÄLL FLICKA... 
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - absolut, jag är nog världens översocalaste människa, men med tejp över munnen och ställ in mig i ett svart rum så :)
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - självklart, jag är duktig :D
7. Kan dina vänner lita på dig? - ja jag säger bara allt till hela världen men visst (ahaha jag va oserri, om ni inte visste ;D)
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln - jadå, nickelallergi men skitsamma ;D
9. Kan du suga? - jag tänker inte svara det ni vill att jag ska svara här så jag säger att suga på klubbor är mums<3
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - JA JAG KAN DET FÖR JAG ÄR SNÅL HEJ HEJ!

Har

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - SNÄLL FLICKA..
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - klart, alla älskar bollen<3
3. Har du syskon? -  CallePonken, han är tecknad!
4. Har du ljugit på någon fråga? -  ABSLOLUT INTE! FINA FLICKAR LJUGER INTE
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - hoppas jag inte, för då får dom med mig att göra *smach!*
6.har du pussat någon som är fyra år äldre? - HIHI, mer än det. Shh (A) erik<3
10. Har du haft sex med någon som är två år äldre? - sex är en fin siffra :)
11. Har du haft ett förhållande med någon som är två år äldre? - åldern är ingen siffra. bara ser ut så ;)

Vem

1. Vem älskar du? - för många för att man ska kunna skriva, och jag tror faktiskt att dom flesta vid detta laget VET att jag älskar daniel<3 hihi.. och erik..<3 och rebound .. förlåt. RABIH OCH EDDIE.. och.. ja listan kan bli lång! JAG ÄLSKAR MINA VÄNNER PUNKT SLUT!
2. Vem kan berätta allt för dig? - DU kan det ;) 

Nu
1.Hur mycket är klockan nu?- tjugotreochfemtionio (23:59)




som sagt, kan inte vara seriös ;) GODNATT GOTT FOLK!


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA xD Asså Anna :''') hahaha klockrena svar! xD ahhahahahahahhhhhahahahh så bäst är du! (oj! nej förlåt Daniel är ju bäst (A)) <3 ;) hahah

2011-05-05 @ 18:23:48
URL: http://sarabergstrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0