lite allt möjligt i min blogg ja!

tjo! ska snart dra mig till sista KU för denna terminen. Det är tråkigt.. kommer bli tomt på fredagarna :/ men får väl hitta på annat då ;) 

imorgon är det genrep för dansen. SKA BLI FETT KUL! men tyvärr missar jag ju bästa Weise :( asså jag har otur att alltid missa honom när han är i närheten seriöst :( stör mig så otroligt mycket på det. Och när han ska till trollhättan dansar jag med... :/ ANDREAS BOKA BÄTTRE DATUM TACK :$ och sen missar jag såklart daniel i sthlm.. men det är liksom en annan sak.. andreas är typ 2-3 mil från mig och jag kan inte :/ känner mig fett sämst...! :( men jag kan inte hjälpa det... faktiskt :( 

idag va en typ .. ja konstig dag. Typ vakna, kände mig fett hängig.. så jag typ .. va jätte seg. Men tog mig till skolan tillslut och insåg att vi inte hade någon lektion.. lite smått sur sådär går jag och pluggar på idrottsprovet (som jag kanske får alla rätt på .. det kändes så iaf ;D HAHA) sen va det uppspel lite senare och jag failade :'D men ah.. hahaha! dom gillade det iaf ;) haha ;) NU! fix inför KU! somrigt<3 haah.. HEJDÅ! :) ♥


ignonera min fina lysnade finne :'D

Kommentarer
Postat av: MARIE HANNA NYBERG ♥

sv: tack så mycket anna! ♥

2011-05-27 @ 20:10:14
URL: http://hannanyberg.devote.se
Postat av: malin'

lyssna på denna, cover på daniel norberg's "wait", om du inte redan hört den, men han är faktiskt bra :D

http://www.youtube.com/user/krutovs#p/u/21/iEk9rAvo0pw

2011-05-28 @ 15:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0