SITTER I SKOOOLAAAAAAN

hej alla söta personer, idag är jag på liiiite bättre humör. ;) fast jag blev på bästa humöret igår när Daniel kommenterade, gillar honom alltså. Han vet hur han får mig att le :'D haha. Iaf.
Sitter i skolan. Somnade nästan på historian och kultur och idéhistorian. det va fett tråkigt. Särskilt kultur och idéhistorian ;) men jag är inte förvånad! Bra när man typ har 20 pers att sms:a med. HAHA! ;) dom höll mig vaken! :) iaf. Sen va det Svenska, sov nästan där med. Men jag och Mia snackar seriöst snack typ. Eller det kunde varit det. Men vi ska ju alltid flumma till grejer -.- ;PppPPp och till sist mitt älskade piano<3 älskar att ha piano. MIA PIANO ÄR DET FINASTE INSTRUMENTET PUNKT! haha.. satt och spelade och min lärare va såååå stolt över mig att jag kunde läxan man bara "jag vet jag är bäst :)" haha... :D

Snart blir det matte och sen slutar jag (=hem och plugga som en galning, KUL<3)

INTRESSANT INLÄGG JAG VET. bloggar mer när jag är hemma typ. vet att ni älskar att läsa vad jag gör hela dagen :'D ♥

KRAMAR


du är bäst, jag saknar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0