randome inlägg från en randome människa, kan det bli bättre?

tjo grabbar och brudar! :)

sorry för att jag SUGER på att uppdatera bloggen. JAG VET! men pluggar verkligen hela dagarna nu för tiden. Mycket nu i slutet. Har nationella i engelska B på fredag, sen ligger jag efter i historian och så ska jag plugga massa matte varje dag för vi har nationellt i det med snart.. om två veckor. Och Matte B är inte lätt..! :| och sen har jag naturkunskapsprov på måndag och börjar redan nu så slipper jag plugga så mycket i helgen. FUCK YOU SKOLAN! B)

idag i skolan så hade vi historiaprov (hej omprovstiden<3) och sen fick vi välja en bok. Den jag valde hette "kärlekens raseri" den verkade faktiskt rätt bra :) typ kärleksproblem. Passar ju in på mig ;) ne okej. Sen gick jag på en föreläsning om kristen tro. RIKTIG BRA! Mats Selander pratade och han är verkligen en bra talare. Han gick verkligen in i ljupet som man inte tänker på och sånt. Om han talar någon stans i närheten av er så åk och kolla. han är grym :)! Sen va det matte, och nu är jag hemma, pluggat och dansat. (DANS<3)

men nu ska jag ta och besöka duschen, vet att den älskar mig<3 

KRAMKRAM!

(ska ta en massa bilder, när jag orkar.. :D)


jag mår alltid så bra av att va med er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0