pluggpluggplugg:(

tjo allt trevligt folk. Har varit sååååå dålig på att blogga idag känner jag. Inte mitt fel att jag måste plugga hela tiden :/ nu i det sista är det svinmycket som man måste göra.. snart sommarlov.. snart sommarlov. Måste tänka lite positivt här. 

Idag fick jag tillbaka mitt nationella i matte b. Cepedåligt.. Fick IG på provet och kommer få ig på kursen med tyvärr... Dock ska jag prata med syon så jag kan läsa upp kursen i 3:an för ett ig vlil jag inte gå ut med!! Jag har själv höga krav på mig och att få reda på att man får ig i en kurs får mig att kolapsa, precis vad jag gjorde. På toaletten. Så satte jag på daniels musik, (sant..) och jag började må bättre direkt. Den killen har stort inflytande på mig.. så gick jag till min lektion, historia, får reda på att det är fler än jag som fått ig så jag känner mig inte så ensam iaf. Loggar in på facebook på mobilen och skriver ett meddelande till daniel om allt och han svarar sen. Så otroligt söt, älskar verkligen den grabben! ♥ 

sen skrev jag prov i gehörs och musiklära, det gick rätt bra.. tror jag. Och sen åkte jag hem. Satte mig och kollade på naturkunskapfilmen direkt typ och sen skrev jag en anarlys om den typ i 48594 år.. vet inte varför det tar så lång tid. :o men iaf. Sen nu pluggar jag på idrottsprovet och har till och med hunnit spela gitarr. Snart piano med? haha.. uppspel imorgon, det får gå som det går ;) haha.. Men ah.:) 

ska inte skriva här mer nu ;) godnatt! :)


jag älskar dig Daniel, tack för att du finns ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0