lägeeeeeeeeer imorgon :D

tjo allt folk! Kom precis hem från en trevlig kväll med trevligt folk på KU! Älskar att åka dit. Känner mig fri. Ska jag va helt ärlig så är det med dom och idolerna som jag gillar som jag mår som bäst med. Känner mig .. omtyckt på något sätt :D (ta åt er) och självklart räknas alla vänner med som jag träffat genom idol.. ;) NI ÄR SOM MIG! och jag gillar det ♥ 

ja många undrar vad det är som får mig att komma så nära vissa som jag inte känner sen innan idol. Det beror VÄLDIGT MYCKET på att dom älskar idol precis som jag, dom skulle nästan kunna göra vad som helst för att träffa dom. Dom är liksom som mig, dom jag känner är lika flummiga, lika galna och allt som jag är. Det gör mig glad! Jag blir verkligen glad när jag är med dom.. Och sen har man alltid något att snacka om! Men jag gillar alla! Synd bara att man inte bor så nära varandra längre. Men ni som känner mig så bra som jag förklarar. Ni kan ta åt er. För jag tror faktiskt att ni vet själva vilka som är nära eller inte. ;) haha.. ♥

imorgon ska jag på läger, så kommer nog inte blogga på jätte länge. Först läger, sen ska jag sova över där och sen åka på konfirmation i Göteborg. Alina ska konfirmera sig! Det kommer att bli FEEEETT! :) tjärlek! ♥ Synd att jag missar Weise bara.. :)

GODNATT, men först MAT ;) ahha..

BYE! ♥

är såhäääääär glad när jag är med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0