jo men visst!

hej hej alla människor! Sitter här och har lite smått panik för jag kan inte fixa morgondagen... så jag kommer antagligen inte få åka .. BAJS BAJS BAJS! jag måste träffa daniel ju :'( jag vill verkligen träffa honom. VARFÖR finns det inte normala tåg och busstider? varför är det så HIMLA DYRT?! :( åh :( hoppas verkligen att det fixar sig tills imon .. JAG MÅSTE TRÄFFA DANIEL ...:( 


aja till annat. Idag i skolan va det helt okej. hade först historia och kultur och idé historia i typ 3857293497238 långa timmar..! sen åt jag någon randome mat som vi fick i skolan och efter det satt jag och plugga på svenskaprovet. Haha! det gick faktiskt helt okej. Första frågan skrev jag jätte mycket på .. och rätt med (tror jag :D HAHA) andra frågan skrev jag lite mindre om, eftersom jag inte kunde lika mycket om förromantiken som upplysningen och 3:e frågan HAHAHAAHAH jag dog. hon skratta nog når hon läste. Så himla flummigt! ;) Sen va det piano, gick väl bra och sen satt jag och pluggade matte och fattade inte ett skit och sen skulle jag ha provet och då fattade jag ännu mindre.. ^^ HE HE HEJ IG!:)

nu ska jag gå och kolla på dansen, tror inte att jag dansar. Mår inte bra :( ha det bäst iaf. KRAMAR HIHI


JAG HADE BAD HAIR DAY OKEJ? men jag kände för attt lägga upp
en bild på mig HIHI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0