MAN KAN HITTA ALLT I EN NATURKUNSKAPSBOK!

tjo folk!
när man har naturkunskap att plugga på kan man ju lika gärna kolla igenom vad man gjort på lektionerna (NEJ JAG PALLAR VISST ATT PLUGGA.. EHM!) och då hittade jag en fin dikt jag skrev för ett tag sen! Vet inte när, läste Candide iaf så inte så länge sen ;) haha den va väldigt flum men ah! 

Hej och hå
en liten dikt från eftermiddagen
efter klockan två

En otroligt trött Anna skriver det här,
sitter på naturkunskapen,
orkar inte, hoppas att det snart hemmåt bär.

Köttlar hit och köttlar dit,
ush, inte kul!
bara en massa skit

Ikväll ska jag läsa Candide,
inte alls kul
Ingen bok jag vill ha till jul!

Nu ska jag lyssna på läraren igen,
tråkigt ju,
vi hörs sen!


och det mesta i min bok består av ehm DATUM (?) NAMN (<3) och ja klotter i almänt! TREVLIGT! 
JA MEN NU SKA JAG FORTSÄTTA PLUGGA (kolla på vad jag har gjort i boken dvs.. Ssssh!)

GODNATT FINA BLOGGLÄSARE!

ja men visst! snyggingar på HÖG nivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0