rabban på telefon, alltså kan inte bli bättre<3

hej hejsan!:)

förlåt att jag inte har skrivit på JÄTTELÄNGE! jag har varit hemma hos Lisa och kollat på melodifestivalen med henne och Jade! Samt varit ute och kollat i affärer och suckat över att jag inte har haft råd att köpa allt! ;) men iaf Danny va bäst i melo ;) fast eric va ju värdig vinnare ;) haha.

söta hanna ringde mig igår så att jag fick snacka med Rabih igår! haha!! så himla söt är han!


rabih: hej anna!!
jag: Heeeej!
rabih: varför är du inte här?!
jag: jag fick inte åka :(
rabih: men då får jag krama hanna en massor så får hon vidarebefodra dom sen!
jag: haha jaa!!
rabih: nu får du prata med hanna igen! jag älskar dig!
jag: jag älskar dig med!! ♥

efter ett tag hör jag i bakgrunden
"hanna nu måste jag krama dig!" :')

han är så himla söt! älskar verkligen honom. Går inte att beskriva! <3


hahaha, hoppas dom kommar nu då ;) hahah

Kommentarer
Postat av: Hanna

han är verkligen BÄST :') <3

2011-03-14 @ 18:46:36
URL: http://itshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0