there's thousands of stars, but the one I can't stop loving is you

jag har nog aldrig fattat hur mycket du betyder för mig.
jag har nog aldrig fattat hur mycket jag kommer sakna dig om du försvinner.
jag har nog aldrig fattat hur otroligt mycket jag ÄLSKAR dig.

men tro mig, jag vet nu. Jag satt och nojja över att jag inte skulle få träffa dig efter några veckor.
jag satt och tänkte att om jag inte skulle få träffa dig snart skulle jag dö.
men jag hade ingen aning om, att några månader senare så skulle jag få vänta mer än ett halvår.
jag hade ingen aning om att jag aldrig skulle få se dig ta tonerna i higher live igen.
JAG VISSTE INGENTING!

saknaden efter dig är otroligt stor. Jag menar det! Aldrig har jag saknat någon så mycket.
det är en plats i mitt hjärta som alltid kommer att tillhöra dig.
den platsen är just nu rätt tom, den behöver kärlek, den behöver DIG.

jag har absolut ingen aning om när jag får träffa dig igen. 
jag väntar, jag väntar tills döden kommer om det nu är så!
jag har tänkt ge upp hoppet många gånger.
dina fans och alla andra mina vänner har fått mig att stå kvar på benen.
ALDRIG, jag menar ALDRIG har jag saknat någon så mycket.

det finns så mycket som jag ångrar att jag aldrig sa till dig.
så mycket! Jag hoppas att jag får träffa dig snart.
Saknaden svider. 

men vad som än händer, hur lång tid det än tar så kommer jag vänta på dig.
Du är ändå Erik Grönwall. Och det säger så himla sjukt mycket för mig.

JAG ÄLSKAR DIG! ♥♥


förlåt att jag skrev detta. Jag va bara tvungen!  saknar honom som inibomben.. kommer aldrig någonsin kunna förklara ..

Kommentarer
Postat av: Maria

<3<3<3<3<3<3

2011-03-10 @ 19:46:21
URL: http://maryhline.blogg.se/
Postat av: vispen

Oj, vilket sammanträffande! Jag går också estet musik, går i trean men ändå. Sjunger du eller spelar du något instrument? Kan man höra dig någonstans? Det vore kul. Själv sjunger jag, är väl inte direkt jätteduktig men gör det för skojs skull.

2011-03-10 @ 20:06:45
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: Alina

Jäkligt fin text måste jag säga!! väldigt vacker!! <3



den Mannen kan känna sej saknad från alla håll och kanter! Wish he was right here w/ me, right now... ♥

2011-03-10 @ 21:25:57
URL: http://aalinaa.blogspot.com
Postat av: Li

Sv: :')))!!!!!!!!!! JAG ÄR GLAAAAAAAAD :DDDDD

2011-03-10 @ 22:36:58
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Herregud, låter ju som att han dött...

2011-03-11 @ 16:13:06
Postat av: lisa alm

OMG! jag gråter helt seriöst! :O det är fan det vackraste jag någonsin läst! du är fantastisk anna! jag älskar erik och saknar honom precis så som du skrev här!

2011-03-14 @ 17:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0