sjuk idag igen , igen och igen!

SJDGJLSTHJDKHGDKF jag råkade radera meddelandet som jag skickade till daniel och det jag fick svar på :( så typiskt mig.. om jag inte hade printat det skulle jag typ ligga död på golvet nu. haha.. ne okej inte riktigt. Men jag skulle nog va dubbelt så sur! hahaha :$ ja men visst JAG VET ATT JAG ÄR KLANTIG! tack för att ni är så snälla och säger det :') 



nu ska jag ta och sätta på en film, får se vilken det blir. Haha... Förmodligen Harry Potter (<3) och plugga på naturkunskapsprovet jag har på fredag! haha.. har inte ens öppnat boken. Hoppas att det inte är allt för svårt.. Men ja. som sagt hejdå fina bloggläsare ;)

allt fixar sig i slutändan, det brukar vara så..


JA MEN VISST ÄR JAG OCH JENNIFER SÖTAST?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0