JA MEN VISST SKA MAN TRÄFFA HONOM, ELLER?

cha cha! jag är inte bra på att blogga nu ! förlåt för det! ska göra ett snabbt innan jag lägger mig! 
idag har jag pluggat en massa. Har knappast hunnit äta och gå på toa och .. haha ja ni fattar. inte ens gjort pianoläxan tills imon (OJ!) så ah.. :) svenska och matte. USH! :) matten lär jag loosa på :) andragradsekvationer kan typ lösa sina egna problem! jag har tillräckligt många ändå! yeah!

haha, alltså jag och mia har planerat en massa inför Uddevalla (till och med me daniel typ! :D) och asså, OM JAG INTE FÅR ÅKA NU SÅ KOMMER JAG BLI JSGFOLSHGKS.LFJKGHSHL.DHFKJA,FGSHKFGS TYP! bara så ni vet. (fast jag kommer åka ändå typ :$ hehe... HEJ JAG ÄR BEROENDE ATT TRÄFFA DANIEL HEJDÅ!

ja chatta med daniel kan ju typ se ut SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!


HAHHA vad söt han är! ;)

sen kan även lilla mia ha problem med sin chatt så lilla anna får vara budbärare HAHAHAHAHAH och då kan det se ut såhär (LOVAR, alla tre satt och garva! Iaf jag och Mia HAHAHA snacka om att försöka träffa honom eller HEHE)

nu syns det inte så mycket för att det blev ett SUPERLÅNGT SAMTAL mohahahaah! 
"men du kommer också" HAHAHA! ja till och med daniel vill det
MAAAAMMMAAA! jag vet att du läser denna bloggen! DU VET VAD JAG VILL! hihi

GODNATT ALLA JAG ÄR ÖVERTRÖTT HEJDÅ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0