I keep dancing on my own!

goddagens!

jag kom precis hem från dansen! JAG ÄLSKAR VERKLIGEN ATT DANSA! alltså bara känslan att komma iväg och träna! och liksom det blir roligt när man dansar när man tränar! Jag va riktigt pigg idag, förutom att jag hade sjukt mycket träningsverk på alla möjliga ställen (HUR LYCKAS MAN FÅ TRÄNINGSVERK I TÅRNA?! HUR FANKEN LYCKAS JAG?! HAHA) ! men det va sååå kul idag. Och jag kan exakt hela dansen med (DUKTIGT) och då blir det ännu roligare att daaaansa! :D hihihhi

imorgon har jag världens sjukaste skoldag! haha. gitarr 09.20.. sen matte från 09.40-10.30. SEN har jag HÅLTIMMA till ehm.. 15.00 och sen har jag gehörs och musiklära (HEJ HEMMET DÄR IMELLAN!)
NI ÄR BÄST. hihi KRAMAR

JAG SAKNAR SOMMAREN! måns.. ♥





Kommentarer
Postat av: ci

MIN Måns (A)



FINA ÄR NI !!

2011-03-16 @ 22:11:30
Postat av: Anna

Hahha, vadå din måns? :( han är min :D hihi xD



tack :D

2011-03-19 @ 16:31:50
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0