det börjar verka vår bannemej, det där vi längtar efter tänka sig!

morsning korsning! :) sitter här med öppen dörr, äpple i handen och kollar ut genom fönstret. SJUKT FINT VÄDER ÄR DET! termometern står på 5 grader! haha. jag gick till skolan idag, jag gick hem från skolan. DET BÖRJAR VERKA VÅR BANNEMEJ, DET DÄR VI LÄNGTAT EFTER TÄNKA SIG... (jag sjunger på den där låten.. haha) men ah :)
nu ska jag ÄTA mat! (började ju typ jätte sent idag så åt inte i skolan. haha) och sen spelat lite gura, plinka lite på the piano och sen läsa om fina gamla grejer och besvara härliga frågor på historian. haha. Låter kul va? jag ser allt att ni är lite avensjuka. Ni får gärna göra historiafrågorna istället för mig, det gör inget! ;)

nej men för all del, nu blire mat! KRAM KRAM SKUMBANAN(M) (alltså det rimmar inte ens :o:o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0