Dag 13 - En bild av ditt rum

AMEN TITTA VAD JAG GÖR NU! just det jag fortsätter med listan, måste varit nån vecka sedan senast, HAHAH!
okej, det man ser på mitt rum är typ att jag gillar idol och så vidare, samt annat och en massa plancer! Man ser även att jag diggar färgen RÖD! hahah ! DEN ÄR FETT NAJS! :) så ah! MEN HÄR KOMMER MITT RUM. hahaha!


ja men titta, EN FIN DATOR STÅR PÅ GOLVET!
dörren: twilight, eclipse, New moon och ah. ;)
första och andra gaderobsdörren: Erik och Rebound!
tredje: Daniel, Andreas, Olle, Geir och övrigt med idol!
"vid soffan": schnyggingar till killar ;) haha..
(fin dator igen!) 
här syns Sängen tydligare ;) haha. Soffa, Bokhylla, en till liten garderob
(där tv:n står) , hylla, skrivbord och så vidare! På skrivbordet sitter
allt som har med lotta och lotta på liseberg att göra! MASSA TREVLIGT!



MITT RUM ÄR INTE DET PRECIS, SNYGGASTE MEN DET FUNKAR ATT SOVA DÄR! ;)
HA DET BÄST NU SKA ANNOSH BLI EN PLUGGIS<3

Kommentarer
Postat av: Alina

Shiiieet vad städat du har det, iaf jämfört med mej (a) saknar dej ♥

2011-03-24 @ 21:11:21
URL: http://aalinaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0