Dag 11 - En annan bild av dig och dina vänner

hejsan svejsan! Nu ska jag lägga mig och läsa ut den bästa (eller inte) boken CANDIDE<3<3 haha.. jag kommer dö lagom mycket asså... men ehm.. det är väl trevligt och läsa om candide och hans trevliga resor på härlig gammelsvenska! Jag ser att ni lider med mig!! sitter förövrigt och lyssnar på en dunderbar skiva, dannys nya skiva! Den år grym faktiskt! sök på "in the club-danny saucedo" på spotify så kommer det upp låtar, eller albumet iaf! GRYMT! har egentligen alltid gillat han sen han va med i idol. Dock har jag aldrig riktigt vilja se honom live, men det blir bara mer och mer nu -.- TACK FELICIA OCH ERICA -.- haha! EMD är faktiskt bra... <33

aja, ska ta och läsa lite candide. Och NEJ jag pallar inte lägga upp bilder på mig och alla mina vänner -.- HAHA.
det får bli en bild som många är med på! Men ah som sagt. KOLLA DET FÖRRA INLÄGGET MED ALLA BILDER -.- haha


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Jaa den är skit gryyym! Danny mä ;D

2011-03-15 @ 15:44:57
URL: http://linneaholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0