Dag 04 - En vana som du önskar att du inte har

tjena mors alla :D jag sitter nere i Svenska danmark! Kollar på när min kära bror spelar tvspel med marcus. Sarah och jag sitter md varsin dator. SJUKT SOCIALT ;) 

innan när vi va inne i stan och skulle köpa godis så stannar en bil plötsligt till framför oss. Haha. Så hoppar självaste Viktor och Andreas ut ur bilen och man får höra "SÅ MYCKET INTE OKEJ!" haha jag har aldrig varit så ordlös. Det kom som en chock. Trevligt att träffa dom! ;) haha dom går ju på skola här nere i Glimåkra och så träffas vi just här! haha det va sjukt roligt. Chockerande bara ;)
nu över till detta. En ovana.. hm.. jag vet inte riktigt. Att jag dricker för mycket cola kanske. Och att jag bara äter en massa godis ;) haha. Onyttig. JA -.- haha..
hoppas att ni mår bra. Ni är grymma! ♥
jag saknar dig! vi har inte ens träffats något I ÅR ?! :o :( ♥

Kommentarer
Postat av: Alina

saknar dej gumman! ♥ nejj?! :o herregud INTE okey, detta måste vi göra ngt åt.. vi får ta å ses snart <3

2011-03-07 @ 16:51:52
URL: http://aalinaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0