Dag 03 - En bild av dig och dina vänner

Jag kommer nog inte kunna få med alla, men ska göra mitt bästa :):)

jag har mina vänner som jag har lärt känna genom alla dessa idoler,
Här är: (jag), Alina, Felicia, Erica, Hanna, Mia och Li ♥

Genom KU, där har jag mina tightaste vänner. ♥
Sofia, Mariella,(jag) och Felicia
Man lär känna många genom läger! :)
här är (jag) Gabriel, Felicia, Isabella, Johannes, Alinde och Olle
ett till läger! haha. Med några av mina närmaste vänner :)
Jonatan, Jessika, Owe (haha prästen) Mariella, Olivia, Emma, Andreas och jag :)
folk från Kinna KU! ♥
Felicia, Jaqueline, Anna, Teresia, Jessika, Ingrid, (jag) och Nelly

min bästa kompis och min fru. FELICIA WALLERDAL ♥


Åter igen från Läger. Men de va inte med på den förra bilden ;)
Simone, (jag) och Simon


Min fru och mitt barn :D haha
(jag), Tina och Felicia!♥


Man får ju inte glömma mina kära klasskompisar! ;D
Anne, Ina, Amanda och (jag)! :)


MIN KÄRA OCH FINA KLASS! :)
Gustaf,Anne, Mårten, Beatrice, Melina, Pauline, Rebecca, Courtney, Jasmine
Jessica, Anna, Sandra, Ludvig, Mikael (mentor), Rasmus (mentor), John, 
(jag), Carolina, Therese, Erica, Stina, Johan, Elisabeth (mentor)
Joel, Christoffer, Amanda, Matilda, Andreas och David.
Samt en massa folk som inte är med på skolfottot ;)


I väntan på Erik!
(jag), Lisa, Hanna, Tina och Alina!


Schuuulen! :D
Matilda, Anna, Christoffer, (jag) och Ina :)


jag och min fina mor ;) maria ♥


JAG HADE INGEN BILD MED JENNIFER :O har ju rensat en massor ;)
men Jennifer <3 och Maria <3 mina föräldrar ;)


hade ingen ensam bild med Jade heller så det fick bli med henne och
Lisa!♥♥


Mina underbara vänner som jag hänger med ;)
(jag), Felicia, Elias, Fredrik, Axel och Jessika.


PAAAAARTYYY!! :D
Haha, det är många på bilden. Men Axel, (jag), Felicia, Teresia, Jaqueline,
Oscar, Sebastian, Simon och ah många fler :)


nu måste jag sluta. HAHA. ska till skåne. FÖRLÅT OM JAG HAR MISSAT NÅGON. INTE MED MENING ISF! och många är jag vän med men tar aldrig kort med dom. :) så ah. GILLAR ALLA :) haha ♥
HA DET BÄST! :)

Kommentarer
Postat av: Alina

Jag älskar dej! ♥

2011-03-04 @ 20:50:07
URL: http://aalinaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0