Dag 02 - Meningen bakom ditt blogg namn

tjena folket som läser min finfina blogg ;) skolan idag va väl helt okej. Felicia och Jacki kom ju och då blir det ju roligare :) haha ;) nej men musiken, vi gjorde bara gehörsövingar och det är såååååååå tråkigt så ah. Men det va väl.. najs! ;) hahahah :)

hm.. tanken bakom mitt blogg namn. Ja du, hade ju annaamarias innan men tröttnade och tänkte göra en ny. Så blev det bara liifeofannaa .. alltså det är rätt vanligt ju så! ;) ja det va inga riktiga tankar bakom de :) haha
sånt här gör vi på måndagshåltimmorna! yeah. Nej vi är inte onyttiga. Cola och Chips är nyttigt. Eller?!
maria och jennifer ♥♥


jag och lukas :) (alltså jag ser förjääävlig ut :D)


här är man glad också.. ;)


ni är bästaste!


söööööööööööööööt!


hahahahhahah sötaste jennifer ♥


hahahaa Lukas!


HAHAHAHA mitt öga :|


jag skulle ta egokort. Vilket gick sådär eftersom Maria, Jennifer och
Lucas STIRRADE på mig då (A)


MEN LUCAS VAD ONYTTIG DU ÄR!! (A)


haha. jennifer: "VAD GÖR DU NU!?!?!?!?" hahah :$

Kommentarer
Postat av: Marie Hanna Nyberg

sv: hahah sötnos! jag förstod va du mena ;) puusss (L)

2011-03-03 @ 23:12:20
URL: http://hannanyberg.devote.se
Postat av:

hahahahah söt du äroo <3<3

2011-03-04 @ 15:32:19
URL: http://maryhline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback