Dag 01 - En nytagen bild på dig och 15 (o)intressanta fakta om dig själv.

tjena mors, nu börjar jag med en ny lista HAHA hoppas att ni inte blir allt för arga ;) HAHA :$ ♥
okej.
en rätt nytagen bild. Fail men true! ;)
1. jag drömmer för mig själv väldigt mycket (A)
2. jag vill till sthlm mer än någon annat nu nästan!
3. jag följer tusentals bloggar på blogkeen så jag har runt typ 700 inlägg efter 3 dagar.. ^^
4. jag älskar väldigt många idoler ;)
5. jag är hungrig just nu!
6. jag är en väldigt flummig person. Och med coola blir det nästan för mycket ;)
7. det va mer än 8 månader sedan jag träffade erik. JOBBIGT.
8. alla Erik/Rebound/Idol/Twilight och JB fans skulle älska mitt rum. (JB försvinner från rummet så fort jag träffat Alina...)
9. jag äter föööör mycket godis och dricker föööör mycket coola.
10. jag är kristen!
11. vissa av mina närmsta vänner har jag lärt känna genom idolerna (TACK<3)
12. jag älskar daniels nya låt. Det jag har hört.
13. jag premunerar på FRIDA. En anledning är att det skrivs mycket om IDOL ;)
14. jag hatar att bo i Kinna och tänker flytta till sthlm med Viccan.
15. jag har varit världens största Harry Potter freak och älskar HP fortfarande!
SÅ DÄR HADE NI LITE. ehm HAHAH.
hejdå :)

Kommentarer
Postat av: william

fin bild^^

2011-03-02 @ 22:26:11
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Lucas

sv: Följa varandra på bloglovin? :)

2011-03-02 @ 22:58:01
URL: http://styleformen.spotlife.se
Postat av: Hanna

BRA, ta med dig victoria jäveln och flytta direkt :D

2011-03-03 @ 00:14:41
URL: http://itshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0