BARA FÖR ATT DANNY KAN KOMMA HIT!

häääääj ! 

today ska jag till skolan! och NEJ jag är inte alls pigg på det. Just as you know! (fin svengelska jag drar till med, borde bli ett språk asså!) men ah. kommer antagligen vara lika cool som jag brukar och umgås med mina finfina vänner! Yeah!

Yesterday blev jag fedt glad och sprudade av glädje genom att läsa att Mr Norberg ska ha en spelning i Uddis! Asså jag dog lite. Kommer nog åka dit, inte så värst långt. Synd att det är på en torsdag bara. Men jag lovade honom också trots allt att jag skulle åka på nästa gig! ;) haha.. ah. men visst jätte bra :) 

sen så sprutade avundsjukan med när jag gick in på linneas blogg och såg att ingen mindre än finaste Saucedo sjöng *trumvirvel* Cassandra! ALLTSÅ DEN LÅTEN ÄR TJÄRLEK! hihi. Typ hej jag älskar dej varning på den låten! haha!
så ja jag satt med gråten i halsen när jag såg den så nu tänker jag lägga ut när han sjunger den i Stockholm som Linnea filmade, liksom bara för att! Haha. RYSER INTE ALLS MYCKET, NEJDÅ! DANNY KOM HIT! :( hahah!

LOVE TILL ER SOM LÄSER MIN BLOGG DET KIND OF VÄRMER <3



Kommentarer
Postat av: Linnea

moahahah, tack för att du länka mig :D

2011-03-25 @ 12:03:58
URL: http://linneaholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0