anna goes duktig, yeah!

tjena mors. Imorse vaknade jag sent och höll på att missa bussen för jag va tvungen att packa badkläder och skit. Så kommer jag till skolan och vad är det jag ser? vi har ingen dans.. Blev lite smått sur då. Men tillbringade tiden med Maria och Maja till jag skulle till Idrotten och kom på att jag kunde gått på fishe. Jag är dum. Men Men. Hade simning på idrotten och skulle boxera Courtney och skit. Hade svinont i mina knän så jag knappast kunde simma. Men ah, gjorde det iaf. Efter det va det matte och det gick väl bra. Haha fick beröm för att JAG (av alla) bara kunde en grej *stolt* hahah.. ;) sen slutade jag ;) ÄLSKADE TISDAGAR ♥♥ haha. Så nu har jag varit hemma och spelat piano och gitarr. Men vill inte spela gitarr mer för nu kom Calle hem med sin kompis ;) haahah. ;) ehm. :) Piano går an, än bättre på det. :)

nu ska jag lyssna på musik och börja plugga matte och historia och vara almänt duktig.:) vi hörs väl senare.
STORA KRAMEN!

Kommentarer
Postat av: Hanna

(tänker inte kommtentara de nyare inlägget.. för de var JB :( HAHAHAHA )

sv; Det här kommer INTE sluta bra.. vi kommer flippa xD två lättskrämda personer.. oooh nooo x) Jag kommer typ "anna..de är nån bakom dig" sen kommer du skrika.. sen kommer jag skrika för att du skriker.. sen kommer båda skrika för att den andra skriker :o HAHAHAHAHA

Fin bild btw :)

2011-03-01 @ 23:22:54
URL: http://itshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0