daniiiiiel ♥


Daniel Norberg, en helt vanlig kille från uddevalla som vann mitt hjärta, 
han kan få mig att må bra, jag tar inte emot någon mer smärta.
Hans ord är så fina, typ som himlen blå,
hans röst ger mig gåshud, får mig att vilja hoppa högt på tå. 
Finaste Daniel, han gör mig så glad,
han är lika söt som socker som finns i varje marmelad!
Hans röst är så fin och skön,
hans kramar är underbara, lika gosiga som från en mysig nallebjörn.
Denna mannen han har verkligen en skön stil,
jag kan åka sjukt långt för att se honom, flera tusen mil!
Om ändå varje människa va så underbar som denna fina kille,
han får mig att springa runt som en tok, behöver inte något promille ;)
He got the smile, that only heaven can make..
han är underbar, inget jag skriver är fake!
Allt jag vill just nu är att krama om honom och säga hejdå,
det kommer bli sjukt svårt att åka ifrån honom, men det får ju gå.
30 juli, förmodligen ses jag och han igen,
även om jag önskar att det vore dagligen.
Daniel Nils Norberg, han är bäst.
På min student nästa år får han gärna vara en gäst..
puss på kinden och en bamsekram,
nu ska jag sova, innan jag blir lam..

jag hade tråkigt haha.. KLOCKAN.. 

godnatt ;) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0