MISSTOLK

hej allt folk! känner att jag alltid är så seg med att blogga och jag så HEMSKT mycket om ursäkt för det! 
men som sagt. Tråkigt inlägg som vanligt vad man gör men jag är ju väldigt blond, klantig och allt så jag tänker inte ens skriva allt i detaljer ;) Men ehm.. ja xD 

I tisdags så cyklade vi in till FH och va där ett tag och hade lite smått roligt. Haha! lekte med konfirmanderna och dom va JÄTTE TJATIGA man bara "tyyyyst! XD" men HEHE sen typ satt vi o hade lite trevligt när dom hade slutat och väntade på kvällen ;) haha.. men vi gick in till punkten och åt lite gott där och sånt. Jag, Nelly och Oscar. Alltid lika trevligt. Va lite på donken med och träffade underbaraste MARIA <3 och självklart Jaqueline och Felicia :) haha.. Men ah. Jag och Nelly gungade på en sån där speciell grej .. går inte att förklara men så skulle vi visa skillsen och inte ha i fötterna i marken.. vi tänkte dock inte på att vi vägde olika mycket så jag ehm FLÖG över henne och ja.. ingen kommentar AHAHAAHAH! men det va lite kul xD och sen så kom kvällen och alla föräldrar och sånt va där. och alla konfirmander och ledare.

Owe: jag hade en konfirmand här för 3 år sedan som är med som ledare här nu. Hon frågade mig igår;
"Owe.. va vi med så jobbiga?!" jag svarade "nej det va ni inte.. ni va värre!" hon såg förvånad ut och bara "GÅR DET?!"

HAHAHA ville döda honom vid det tillfället xD såklart va det mig han snacka om xD typ började skratta så jag dog HAHAAH! så pinsamt, kände alla blickar mot mig xD Haha men dom är jobbiga (A) xD 

"det där va anna!!!"

man bara "TACK GRABBAR FÖR ERAT STÖD<3333" -.-'' xD

hahaha men efter det så satt vi och snacka jätte mycket peops och bara hade det najs och sen åkte jag och felicia hem till henne för att vi helt random bestämde att jag skulle sova där. HAHA! alltid lika kul. Blir lika kul när man är som tröttats xD HAHAHAH! ingen kommentar x) men iaf. Somnade väl tillslut och sen idag;

vi åkte in till FH och va där och det va inte alls mke folk men vi gjorde vårat fina lovsångshäfte klart och jag däckade i en soffa där. haahhaha! Sen när matte och Jocke visade sig där efter deras konfaläsning blev det livat! x) haha ne men jag skulle inte visa häftet

jocke: jag har redan sett baksidan så det är lugnt ;)
jag: okej vad bra :D *slår upp hela häftet*
jocke: och där såg jag framsidan.

alltså jag är såååååå blond -.- xD sen skulle jag inte visa låtarna men på något sätt så fick jocke tag i den och jag skulle ta tillbaka den och slängde mig på hans rygg... dock blev det inte så lyckat för nån minut senare befann jag mig skrattandes på ryggen på golvet EHM jag är skillad ;) på riktigt :D hahaa...

men iaf sen gick vi hem till matte och hoppade studsmatta och va allmänt galna och misstolkade allting! dock tänker jag inte berätta NÅGOT blont jag sa där för jag är ehm.. NEJ! hahahahahahaha :D men jag vet iaf nu vid det här laget att jocke faktiskt har ett hjärta... OCH DET SLÅR! :O haah!!! 

men det va en otroligt trevlig, flummig och helt galen dag med Felicia, Matthias och Joachim.. samt att man hade lite småkul med Andreas, Hanna och Gustaf med :D haha.. och sen att man råkar skämma ut sig totalt för Carina med. JÄTTE KUL :D haha! 

får se vad som händer imon. Ingen mer konfagrej. VAD SKA MAN HITTA PÅ ?! :O haha... inget att göra -.- xD

men nu ska jag sova. innan jag gör något mer blont eller klantigt.. xD 

GODNATT! 


anna goes gangstaaaa!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahah :D Låter som du hade kul iaf ;)

2011-06-16 @ 13:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0