underbar dag!

hejhej allt fint folk! :) 

shit jag har sommarlov! Första dagen nu på riktigt om man säger så. UNDERBART! :) igår så spelade jag för skolan och allt det och sen gick jag hem och sen senare träffade jag Nelly, Jocke och Matte och vi va hemma och lyssnade på BEATLES (<3) och AC DC! på LP-platta. UNDERBART! ♥haha. sen stack vi in till mingla och träffade typ Felicia och Mariella och träffade även på Jaqueline men hon va inte med oss :) senare kom Jessika, Hanna och Jonatan och allt va underbart :D träffade även på några kära vänner från ES2 (eller 3 snart eftersom vi inte går i 2:an längre ;D) och lite prat med dom och sånt. :) NAJS. Sen gick vi hem ett tag till Nelly, satt där och snacka och återvände för att kolla på The Poodles. Shit dom va verkligen GRYMMA liveartister. Inte så att jag kan lyssna på dom men att man själv stod där och hoppa och rockade loss det är liksom sjukt .. haha.. typ efter jag bara; "ne jag gillar inte ens dom :o" AHAH! men ah. Vi började längst bak och slutade längst fram! ;) BÄST. Men iaf efter det så skulle Matte hem och hämta lite grejer så vi gick hem till honom och då va även sofia med oss haahah :D så såg vi att andreas hade kommit hem, yeah! så vi stod och pratade med honom i typ någon timme, några antal skrattanfall, slog huvudet i deras grind HAHA! typ vek mig flera gånger. Felicia skulle förklara för mig hur jag blev ett kinderägg.. Ja lite speciellt faktiskt! ;)
"men alltså kolla här. På ett kinderägg så är chokladen brun längst ut. Det är annas hårfärg. MEN där inne så är det ju vit choklad. och det är just så Anna är.. för hon är ju väldigt blond inombords" "JAHA! så om man öppnar hennes hjärna så hittar man en gul leksak där?!" HAHAHAAHAHA orkar inte, typ låg mig ner "ANDAS ANNA ANDAS!!!" och det gjorde ju inte saken bättre :( haha... nej men asså det va trevligt :) sen åkte vi hem till Nelly och jag typ somnade inne i hennes växthus och kom på att man kanske borde dra sig hemmåt. Deckade hemma direkt. UNDERBAR SKOLAVSLUTNINGSDAG MED DOM BÄSTA VÄNNERNA :D 

idag ska jag in till Göteborg och träffa en annan underbar vän och som är OTROLIGT saknad. LI ♥
ska bli fedt naaaajs! :D 

KRAM PÅ ER!


saknar mitt långa hår!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Marie Hanna Nyberg

Nu är svaren på min frågestund uppe, kika in! x

2011-06-11 @ 23:16:05
URL: http://hannanyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0