TIDSINSTÄLLT INLÄGG

hej alla människor. 

antar att jag just nu befinner mig i Italien (helt ärligt vet jag inte när jag kommer va framme där, haha!) hoppas att ni inte saknar mig här hemma allt för mycket, haha.. jobbig tanke! Men jag kan säga att jag saknar er lika mycket. Alla kanske inte är med på bilderna men ni VET att jag saknar er med!! ♥ är ni med i "gänget" så ;)


Jag, Jessika och Felicia (HAHAHAHA snygga kläder vet!)


Samantha, Sofia, Marry, Jag och Felicia ♥


Calle, Jonathan, Joachim, Julia, Jonatan, Alexander, Hanna, Liv, Lydia
och Joel (AHAH så är inte jag med ;pPpPppPpP)
JAG SAKNAR ER! Ni är seriöst bästa vännerna man kan ha! ♥


jag och världens bästa syster, Mia ♥
det finns inte ens i min värld att vara utan dig i 3 veckor. 
jag älskar dig ♥


Mia, Hanna, Jade och Jag...! HAHA (Winnie med som tog bilden!!)


Jag, Alina, Felicia, Erica, Hanna, Mia och Li ♥


Jag, Ella och Alina ♥


Jag och finaste Maria !!!!! ♥♥♥


Daniel och Sara!! ♥ (mest riktat till Sara :'D men va tvungen att ta med
Daniel haha ♥) shit, samtal utan dig en dag är evigheter, klarar mig 
inte utan dig ♥


Bästaste Jennifer och Jag ♥♥


Jaqueline och Nelly ! ♥


Gabbe, Alinde, Jag, Simon, Andrea, Natanael och Olle ;)


jag och världens bästa kompis, syster, fru... ja min andra halva ♥
jag saknar dig! och jag vet att jag kommer göra det nu när detta 
inlägget publiceras, du är seriöst mitt allt ♥


Jag, Gabbe, Felicia, Johannes, Isabella, Alinde och Olle ♥
inklusive ANDRA människor från lägrerna ♥


Felicia, Jaqueline, Anna, Teresia, Jessika, Ingrid, Nelly och jag ♥


HELA ES2! (bara musikerna är med på bilden och Andreas saknas..)
CK, Johan, Joel, Matilda, Jasmine, Amanda, Anna, Melina, Anne, 
Caroline, Sandra, Jag, Gustaf, Mårten, Wictor, David och John


Nike, Hanna, Emilia, Hanna, Jessika, Joel, Jaqueline, Jag, Matthias, 
Nelly, Lydia, Axel, Felicia, Oscar och Jonatan 
(alla andra KU folk räknas med!! ni vet vilka ni är :D )



haha.. allt folk som brukar umgås.. 
Joachim, Emanuel, Matthias, Jag, Hanna, Nelly, Sofia, Andreas, Johan,
Filip, Karl, Jacki, Felicia, Jessika, Oscar, Ingrid, Joel, Maria .. ♥
HAHA ser inte vilka som är med på bilden ens..


jag och Marry ♥


jag, Tina och Felicia ♥♥


Emma, Sandra, Mia, Felicia.. och ni andra ;) ♥


DANCEMATES! glömmer ju inte er ♥ HELA GRUPPEN ♥ och alla som 
är runt omkring, typ Amalie, Elise, Jasmine, Lovisa och alla ♥


jag och Sanna ♥


finaste människorna Lisa och Jade ♥


REBOUNDFOLKET ♥ Luwam, Jag, Asse, Shqipe, Merima, Simona och
Shanya ♥


HHAHAAH för bilden men Lukas och jag!


får inte glömma finaste Rasha!!!!!! ♥


Victoria och Hanna ♥ 


THE GREEN ARMÉ ♥
jag, Lisa, Hanna, Tina och Alina ♥
jag vet inte hur många gånger ni har förgyllt
mitt liv, det är fler än de som är på bilden, 
många fler! ♥ alla som jag har kommit nära 
genom erik ♥


Hanna och Li ♥


jag och världens bästa storasyster ♥
jag älskar dig Larza, även om vi aldrig träffas längre så saknar jag 
dig mer och mer ju mer dagar som går. ♥





HAHA! nu kan det hända att jag missat några.. MEN JAG VET ATT JAG SAKNAR ER NÄR JAG ÄR I ITALIEN. 
Allihopa, er som jag har kontakt med dagligen på facebook och SMS och liknande, ni som är mina närmaste
kompisar.. ALLA! jag vet att jag saknar er :$ ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

jag saknar diiiiiig!! :( <3

2011-06-29 @ 19:39:57
URL: http://itshanna.blogg.se/
Postat av: lisa alm

vad hände med mig? :( <333

2011-06-29 @ 22:55:06
Postat av: Maria

SAKNAR DIIIG!!

2011-07-03 @ 22:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0