student och en underbar Eric Saade!!

hej hej gott folk! :) 

idag, eller ska man kanske säga igår nu ;) haha.. så vaknade jag fett tidigt, sov hela tiden i bilen sen HAHA åkte nämligen upp till skara för att min äldsta kusin Emelie tog studenten. En .. hm.. speciell student i den där staden alltså .. man kan nästan inte ens förklara. Men dom red på axlar och simmade i luften. HAHA! ja speciellt som sagt x) efter man hade grattat henne ett tag, hälsat på släkten.. goskramat hanna och hållt i en trött wictor så satte vi oss i bilen för att åka in till göteborg för att jag skulle kolla på eric saade. Kom dit, träffade Alina och Ella och även en vacker Felicia Saucedo! ;) stod där ett tag och insåg hur hungrig jag va så jag fick gå och köpa mat -.- xD haha. men underhållning för att stå och vänta va lätt kubarna och vakterna .. särskilt när dom läste skvallertidningar och försökte att lösa min kub ;) haha.. awesome! :) väl när eric va ute på scenen så blev det GALET! en otroligt underbar spelning. Går inte att förklara. Han sa det själv, vi va för bra för att vara sant liksom. Han ville bara sitta och kolla på oss och allting. Haha! :) han är för söt! :) underbar spelning. Längst fram i mitten bland 15 000 pers är inte så dåligt inte ;) haha! Men underbart... finner typ inga ord. Ni skulle bara veta :) 

orkar inte ladda upp bilder nu, kanske gör det imorgon eller något. 

KRAMAR PÅ ER!

(ni får 1 bild iaf ;) )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0