Olle igen :D

godmorgon!! :) 

godmorgon allt fint folk! :) 

jag bloggade inget igår för hade så otroligt mycket att göra. Jag vaknar upp och drar mig till dansen, de 2 sista föreställningarna. Sjukt att vi har så många om dom inte ens är fullsatta -.- hah.. men det gick bra, men det va inte ens tryck i publiken på sista liksom...! Iaf efter det stack jag hem för att sminka av mig och sånt för att sedan återvända för maraton i Kinna fh. Kom inte in först haha.. dom hörde mig inte, men väl inne orkade vi inte kolla på filmen så jag, Sofia och Jocke drog ut och gick en promenad och sen så skulle vi äta så ah vi gick tillbaka. (Framnäs<3) sen satte de på sista filmen, somnade flera gånger. HAHA så typiskt mig. Sen kommer Felicia, Sofia och Mastte och väcker mig, alla på olika sätt. TREVLIGT! efter att jag sovit igenom typ 2 h av sagan om de 2 tonen (med tillägg) så åkte jag hem. ;) 

nu ska jag in till Göteborg, träffa Mia och sedan för att träffa Hanna, Jade och Winnie (vad jag vet) för att sen fortsätta till Lerum för att kolla på och träffa Olle! :) det ska bli såååå sjukt sköj! :) 

ha det bäst, nu ska jag hoppa i dushan. SEE YAH! ♥


HAHA, jag väntar på Olle okej :') eller så kollar jag på honom! haha ;)

Kommentarer
Postat av: Gretchen

Jättekul att träffa dig!

/Gretchen

2011-06-05 @ 10:22:20
URL: http://finest.se/gretchenofsweden
Postat av: Marie Hanna Nyberg

sv: haha så jävla söt :D:D

2011-06-06 @ 13:05:44
URL: http://hannanyberg.devote.se
Postat av: Marie Hanna Nyberg

sv: ååh jaa! helt fucking jävla UNDERBART!!!!(L)

2011-06-06 @ 13:06:13
URL: http://hannanyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0