lite random grejer! :D

hej hej! har kommit på mig själv att jag helt har glömt bort att blogga. HEHE! men det är sommarlov och jag lever livet liksom :) iaf. Hänt i veckan, eller vad man säger haha..

igår (lördags) så åkte jag in och träffade DUNDERBARA Li! Vi satt och drogade donken typ ett tag men sen gick vi ut och satte oss vid hamnen, snackade om allt möjligt, är så glad att jag har dig li ♥ sen så skrattade vi sönder så man höll på att trilla i hamnen.. NÄSTAN iaf! "vila i delar" HAHAHAHA! asså det är bara jag och li som fattar så ni typ bara "va?!" HAAH! :D iaf , sen vid 6 skulle jag hem. hate goodbyes :( men kram kram, sitter på bussen hem och somnar såklart som vanligt. Man bara "bussresa<3" men i Skene träffade man på några vänner till bror sin och dom snacka med mig som om jag vore calle typ. man bara "hej på er med!" men iaf. Väl i Kinna stack jag till FH och träffade underbara människor. Störde sig på pratiga konfirmander, grät till narnia (A) och lite sånt. Sen typ hejdå till konfirmanderna och så ligger man och snackar och helt randome kommer några upp och säger att deras cyklar blivit stulna. (RIP Jockes snygga cykel och elias mammas cykel :( ) så stod vi där ute och störde oss på marks kommun och sen stack vi till donken och åt lite najs och sen cyklade vi hem. TYP. (och så står man och snackar med Nelly och Marry i typ 1 h var man bara OJDÅ!) kom hem vid 1 tiden och trodde att man skulle lägga sig men så skulle man visst komma i för intressanta samtal med jocke så det blev typ godnatt vid 3 haha :') 

Idag (söndag) så vaknade man upp, cyklade in med Nelly och hade lite trevligt med folk i FH. Pratade lite, skrattade, lagade mat (dukade<3) sprang runt med hanna i Kinna med konstiga kläder och en palm <3 och lite sånt. Sen kollade man på prinsen av egypten och bla bla bla, jätte rolig dag iaf och sen åkte man hem. NU SKA JAGG SOVA PÅ RIKTIGT "owe!! va vi verkligen såhär jobbiga?!?!?!" "nej inte riktigt.. NI VA VÄRRE" man bara "ojdå! hur orkade dom?!?!" hahaha.. asså ja xD 

imorgon ska vi in till göteborg och ha det mysigt i flera olika kyrkor och allt. :)

GODNATT!


saknar dig min fina MIA!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Saknar dig också MIN finaste Anna... :(

2011-06-14 @ 01:46:00
URL: http://miiatuvang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0