intressant inlägg typ..

tjo alla mina fina vänner! Idag så åkte jag till skolan, repade i typ en kvart och sen hade vi hål på typ 3 h -.- så otroligt onödigt. iaf.. jag och några till fina klasskompisar åkte in till kinna, (mitt busskort låg hemma så vem fick åka helt gratis? JAG) men vi va inne på lindex typ och åkte tillbaka till skolan och satt och drev med .. ja :) haha.. 

sen började vi repa igen och det gick bra, typ. Sen slutade vi. onödig dag som skjutton men imorgon ska vi spela inför studenterna, SUPER! och fredag för skolan. AWESOME :) 

iaf när jag hade varit hemma ett tag skulle vi åka för att planera sommarens läger med konfirmanderna. UNDERBART! fick ju gratis pigelin ;) och så planera vi och jag tänker inte skriva ut vad, MOHAHAH! men trevligt folk och hela köret.

sen nu vid 20.00 kollade jag på weise på tv:n. hahaha han va så otroligt skön o söt o charmig o ja .. ALLT! :)

nu vet jag inte vad jag ska göra. får se ;) haha.. 

kram på er!♥


Papper (vilket som), penna (i detta fallet kaial!) och ett fint namn,
det ger susens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0