felicia<3

tjo! idag så har vi repat hela dagen och haft underbart najs! :) förutom att jag somnade på golvet :') "du är knas :')" haha tack Li jag vet ;) ♥ sen så hade jag boksamtal på min bok, det gick jätte bra. "jag vill inte avslöja slutet för ni måste läsa det själva" (och sen har jag inte ens läst det själv ;PpPpPpPp)

Sen mötte jag upp felicia och vi cyklade in till Kinna :) va där ett tag, fikade, skrattade åt allt möjligt.. haha som vanligt och hade allmänt roligt, haha .. det känns av att man inte har varit på länge, ska bli underbart att hon börjar på min skola nästa år!!! För vi hinner typ aldrig träffas längre :/.. iaf! jag sa hela tiden fel haha.. ne men det va trävligt! :) sen stack vi hem till mig och hon satte på sina lösnaglar (HAHAH misstolka inte .. xD) som hon skulle ha till avslutningsmiddagen imon? haha..! ah men visst. :) 

nu vet jag inte vad jag ska göra.. sitter förövrigt och äter riskaka, chattar med fina Rashos och har allmänt.. tråkigt! ^^ ;) så jag gjorde en finfin bild ;) Hahaha... 

Sen att daniel är supersöt är ju ingen förvånad över ? :) 


felicia ♥


du betyder mer för mig än vad jag någonsin kommer kunna säga ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0