det är sjukt att just DU kan få mig att må så bra!

tjo allt fint folk! :) 

Idag har det varit SÅ SJUKT VARMT! finns inte typ haha. Sådär äckligt gött varmt väder ;) .. vaknade och insåg att klockan inte va alls mycket ;) men jag gick upp ändå eller.. halvt. åt frukost iaf och sen stack jag till Nelly efter ett tag och vi låg och stekte i stolen ett tag, och jag lyckades såklart att ha sönder den ;D HAHA men ehm.. lagade den igen :') HAHA! men sen stack vi till skrädderiet och fikade lite och sen skulle hon på körkortsgrejs och jag gick hem ;) sen dess har jag suttit och försökt lösa alla calles möjliga kuber, allt från 3 ggr 3 till 7 ggr 7 till en 12 sidig kub ;) haha! Nej men underhållning på lång grad alltså haha :D

men nu ska jag snart ta och sova. Ska upp tidigt imorgon för att åka in och kolla på Emelies student i Skara. Ska bli kul ändå, men ska sedan kolla på Saade på liseberg, ännu roligare nästan ;) 

ha det bäst :D KRAM


är det en bekräftelse på att han gillar mig lika mycket ändå? ;)


nu saknar jag dig ännu mer än innan!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0