you've got the smile that only heaven can make...


Andreas Wijk, du gör mig otroligt glad! ♥

va precis på gothiainvigningen, eller precis och precis HAHA! men va där iaf! jag träffade Lisa och Ella vid korsvägen och sen gick vi för att kolla på damerna för att dom skulle komma för att dom hade vunnit VM brons ju! AWESOME! haha! sen gick vi och åt (eller lisa o ella gjorde haha och jag tog från dom :D) och sen gick vi mot Ullevi och tog oss in och allt! Alltså det va sååå awesome! går inte att beskriva, vet inte vad som va bäst med kvällen asså, haha när hela stadion exploderade när damerna kom in, när Andreas Wijk sjöng (<3), när eric saade körde sitt eller varför inte när dom sköt upp raketerna och allting! haha :D det va såååå kul! :) lätt värt att missa lotta (sorry hanna ..) sen stack vi bakom sen och träffade Jade, Elin och massa andra som dansade och sen träffade jag ANDREAS WIJK (så mycket tjärlek!) typ vi gick fram och Ella frågade om vi kunde få ta kort med han ;) haha! och så typ tog vi kort och allting och så frågade han om vi va där inne och när jag tog kort med han sa jag "du va bäääst! helt awesome!" och han blev jätte glad och typ bara "men vad snälla ni är!!" och sånt, sjukt söt! sen frågade jag om jag kunde få en kram och sånt från han och då sa han "SJÄLKLART!" och så lyfte han mig från marken när han krama mig! haha jag typ dog, så fin! :) ah iaf, ;) sen träffade jag Andrea och Therese. Är sjukt ledsen över att andrea ska sluta vara danslärare i Skene men  det är fett att hon har fått ett dansjobb! ;) och sen när vi stod där ute och väntade på eric så kom det några andra i typ ett band.. haha och vi började snacka med dom och bara "men vi kan hålla upp dörren! det går snabbare då!" och dom bara "haha eller så hjälper ni till och bära!" och vi bara "SJÄLVKLART!!" hahaha! dom va jätte goa! sen snacka vi med några som kom fram och pratade med oss med, typ några tyskar bara "we have no friends! do you want to be my friend?" jag bara "HAHA! i'm going home now...!" och en bara "I come with you!!!" HAHA! jag bara "NOOO!!" HAHHA! fett fail! x) men det va kul! såg med typ Nicklas Hocker, han som va med i idol 2009, han sjöng och vi spelade guitar hero med honom :') HAHAHAHA orkar inte. men det va sååå kul! Nu måste jag sova för jag ska in till GBG imorgon igen :)

HÖRS! (jaaa!! jag ska lägga ut bilder från italien!)


Lisa och Ella när vi kollar på damerna ;D 


Andreas Wijk ♥


INVIGNINGEN!! ♥


damerna ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0