when nothing seams to matter anymore...

hejsan svejsan alla glada! igår hade jag det otroligt ruligt! va med felicia ett tag och sen åkte vi in till Skene för att gå på en gudstjänst HAHA! det va typ inga där men vi hade jättekul! :D hihi, det va jag, felicia, nelly, jacki, jessika, Hanna och Elias! Har inte träffat Jessika, Hanna och Elias på JÄTTELÄNGE så det va otroligt najs! Sen satt vi o snacka om vad vi ska göra idag och sen åkte vi in till Donken jag, felicia, nelly o jacki o sen gick ja o nelly hem. De va en najs dag, va hemma tidigt :o vid 10 typ. Inte likt mig ;) haha... x) 

men nu ska jag äta ehm... FRUKOST (kolla klockan :'D) och sen ska jag .. ja vi får se ;)  Har hela nästa vecka planerad.. haha men det blir näääjs! 

vi hörs!

1 vecka kvar nu danne dannelino ♥


random bild från italien! HA HA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0