filmkväll + bilder!! :)

hej alla mina fina vänner, dålig bloggning igår jag vet men jag bjöd in några vänner hem hit så kollade vi på film. Vi kollade på "black swan" .. eller andra kollade, jag begravde mig in i jockes axel hela tiden för jag hatar skräckfilmer ;) men efter det kollade vi på "trollkarlens lärlig" hahahha den va helt wierd men sjukt rolig att kolla på, sen kom Calle hem och då kollade vi på "backsmällan" då började folk gå hem, inte så konstigt för klockan blev över 12 tillslut haha! men den är ju sjuuukt rolig! Satt och garvade sönder! Sen när alla hade gått hem så kollade jag, calle och felicia på "the gameplan" eller något.. haha den va lite rolig den med. Man bara "aaaw!!" och sen satte vi på "Alvin och Gänget 2" AHAHHAAH! men den laggade så vi kunde inte kolla på hela ;) men vi gick och la oss sen! men det va jättekul igår, eller jag hade det iaf :D haha! vi va typ 12 stycken.. det räcker ;) haha! Idag får vi se vad vi hittar på :)! 

haha alltså jag tänkte lägga upp lite bilder från italien, inte alla.. TOG JÄTTE MÅNGA! men det kommer lite då och då men här är några :) 


såna här fanns i Venedig överallt :)


wohooooo *gilla*


båten från danmark till tyskland!

Sverige till Danmarkbåten! :) 
Jag, Mamma, Christer, Mormor, Frida, Hanna och Wictor! 

UTSIKT!


Alperna ♥


Alperna ♥


såna här åkte precis över en i Tyskland!


mormor och Wictor!


hade lite tråkigt i bilen :')


MYSIGT! såna här stora grejer hittade man i italien på stranden.
Småbarnen plågade dom hela tiden med pinnar, man bara "DÖÖ!" 
haahah hatar maneter (A)



Hanna är världens sötaste !


Mat i Christer och Fridas tält!
Mormor, Frida, Peter, Mamma, Jag, Camilla, Hanna och Christer



Utsikten!


Jag och Mamma i Venedig!!


hihi stranden ♥


det va så fint där uppe! (örnestet!!)


på vägen hem (HAHAHA bilderna kommer lite blandat känner jag!)
äter snitsel!


så fint ♥


HAHA, asg!


HAAAANNNAAAAAAA!


jag i Venedig!


CAMPINGEN!! :) hihi


jag och mamma i venedig!


älskar! älskar! ÄLSKAR!!!


jag och pappa i venedig!;)


HAHA! kryssningen drogs av båtar ;)


jag och pappa :)


klockan 7 på morgonen!


mamma och pappa :)


jag och mamma :)


ÄLSKAR STRANDEN!!!!!!!


glassbilen!! ;)


jag och pappa i venedig!


VENEDIG!


världens finaste och sötaste wictor!


venedig ♥


jag och pappa! :)


pappa, jag, mormor, christer, frida, hanna och mamma :)


min älskade solnedgång!!


jag och mor min i venedig! :)

ITALIENSK GLASS! ♥♥♥♥ haha!

Kommentarer
Postat av: Marie Hanna Nyberg

häärliga bilder :D

sv: hahaha aw, du med gölle! <3

2011-07-24 @ 00:18:30
URL: http://hannanyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0