skriver av mig

Alltså helt ärligt... jag förstår egentligen inte när folk skriver "jag förstår din lycka!! :)"för asså.. kan jag inte förstå den själv så kan nog inte ni förstå den. Daniel har varit nummer 1 ända sedan han steg in hos juryn.. jag skojar inte när jag säger det. Alltså han va liksom number one! Jag har följt många o röstat... men Daniel.. en helt annan grej! så mycket jag röstade på erik i finalen.. så mycket röstade jag på daniel varje gång..! Det vill säga 10-15 gånger typ :) när jag sa det till daniel idag såg det ut som om han höll på att tappa hakan.. haha jag är galna anna, :$.. nej alltså på riktigt.. har aldrig känt såhär för någon idol innan. När jag gick i 8an så fick jag några idoler, jag lyssande på dom i en månad ungefär och sen typ dog det ut.. Så skulle aldrig kunna hända nu.. Det har gått ett halvår och jag är lika galen fortfarande! Jag sa att jag aldrig kommer svika honom genom att sluta gilla honom och jag håller vad jag lovar, särskilt när man står och kramar honom samtidigt! Den tiden idag va den tiden jag älskade mest, det va inte när han hälsade på mig så glatt, inte när han skrev på min sko och inte när jag garvade sönder när dom tog korten för att ja snacka om hur otroligt fina muskler han har och så vidare.. nej! Det va när jag stod där och berättade för honom, som jag ALLTID sedan första dagen har velat.. när jag stod och berättade för honom hur otroligt mycket han betyder... jag fick inte fram så mycket denna gången heller men det är på rätta vägar. ALDRIG att jag skulle stå och ljuga för honom mitt upp i ansiktet. jag håller vad jag lovar, DANIEL.. kommer gå vid din sida sålänge du vill det. jag lovar ♥

jag kommer som sagt inte sitta o skriva ner allting som hände och varje grej daniel sa.. jag håller det för mig själv, det finns inne i hjärtat och kommer aldrig försvinna.. det va inte den känslan man får när man är kär, det är inte den känslan i magen man får när man springer på någon människa man inte träffat på jätte länge.. nej, det går inte att beskriva känslan, alla känslor sprudlar och man står och ler som ett fån dygnet runt. Detta händer med bara med daniel, jag är glad med alla andra med.. men Daniel.... Daniel är daniel, kommer ingen någonsin kunna ändra på. 

DANIEL TACK FÖR IDAG,(jag vet att du kanske läser detta..) alla tjärlek till dig, du är verkligen... VÄRLDENS BÄSTA! <3


lycka är att få stå jämte dig, krama dig, känna att man är i tryggaste
händerna ever, detta är tjärlek... o jag älskar det..

Kommentarer
Postat av: Amanda Johansson <3

sååå gulligt!

2011-07-31 @ 02:33:29
URL: http://aamandastyle.blogg.se/
Postat av: Pernilla^^

Förlåt att jag kommenterar!

Men asså jag fattar inte detta själv!

Men typ när du skrev detta och nu när jag läser asså jag blir jätte glad! Asså jag va ju emd dig idag så jag såg hur glad du blev! Och asså ahh jag kan inte ens förklara men asså ajg fick tårar när jag läste den här texten! :$

Daniel är nog jätte glad för att ha dig vid hans sida för alltid! :D Och att du aldrig kommer svika honom! Det typ en dröm att ha en sådan ! Säker för kändisar! Att det alltid finns någon där! Som älskar honom!

Anna du är specielll! Och du är U N D E R B A R! :D jätte fin text och den kommer säkert ifrån hjärtat! :D <3´´Kraaam! <3

2011-07-31 @ 02:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0