ska de va ska de va 100%

hej allt gott folk! Dålig uppdatering idag Iknow men jag har haft fullt upp! haha! Well vaknade vid 1 och träffade Maria inne i Kinna vid 2! vi snacka om lite allt möjligt och gick runt i kinna o sen donken, sen kinna sen donken IGEN HAHA! sen kom Jennifer och det sltua med att vi åt mat där.... mmh.. lilla menyn :$ iaf! HAHA jag kände mig jätte fet, men jag köpte faktiskt inte mat hela tiden HAHA! iaf, sen gick vi runt lite sen kom lukas och allt blev helt kalabalik, man bara ":o" HAHAH! men sen gick jag hem iaf och dampade på mia för hon pratade om att hon o daniel skulle göra nåt och överaska mig och sara och jag bara "noo!" HAHA gör dom något kan det inte va positivt :| HE HE! Iaf! Nu bloggade jag typ. 2 dagar kvar nu tyyyp! x) PUSS



Kommentarer
Postat av: Hillevi

Vilken skön bild! x)

2011-07-28 @ 11:45:04
URL: http://lifeashille.blogg.se/
Postat av: Maria

HAHA va snygga vi e :o Ja har typ svart hår där ju :O Hahhaha. De va kul <3 Å haha ja måste snacka me dig om en grej..typ faail hah xD

2011-08-01 @ 15:07:10
URL: http://maryhline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0