She’s got her lipstick on, Here I come, da da dum

tjo alla mina fina bloggläsare! Inser att jag är typ beroende att göra något varje dag. Idag har jag inte gjort NÅGONTING och jag håller typ på att bli ett russin! (typ som calles gamla vindruvor som han hade på rummet ;PPpPPPpPp) men ah, jag ska laga tacos sen. HAHA!men seriöst, jag är kompisberoende.. eller typ beroende av.. ne säger inte (A) :') men ah! Får se om man hittar på något eller inte aså, ja :) 

Hade otroligt roligt igår med mina kära vänner! HAHA! dom hade nog extra kul med mig, särskilt att tejpa ihop stolen med bordet eller varför inte hälla en massa chokladsås på min glass "EEEEEIIIIINAAAAAAAAAAAAAARRRRRR!".. nej men vi är galna men jag gillart! :) nästa vecka kommer jag ha ngt att göra varje dag (och ni bara "k" xD) sen åker jag på läääger! NAJS! 10 dagar med.. ah men precis :D

nu ska jag göra.. jag vet inte. FÅR VI SE! (flum flum! like I am!) 



raaaandom bild från Italien, JAG VA RÖD DÄR, om ni ville veta xD
typ första veckan :') xD HAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0