lisebeeerg

godmorgon!! :) igår va såååå otroligt galet! åkte in vid halv 10 tror jag ? :o haha ingen aning men jag kom till Gbg víd halv 11 iaf ;) träffade Hanna och Amanda och peops som väntade med och sen sprang vi in, vi kom före typ alla ulrikfans (yeah!) och kom typ längst fram på vänster sida på höger sida.. hahahhahaha ni bara "va? :o" haha men hade otroligt roligt i kön ändå! (glömde säga, hihi åkte in med Jacki, Felicia OS, Annie och Alexandra) och det va några tjejer framför oss som vi snacka me och hanna va nog över till oss mer än på sin plats. AWW! kommer ihåg när han Martin skulle repa på sin låt så skulle han va längst upp där. HAHA det va så sjuuuukt jag typ bara "maaartiiin!" (han är ju så grymt snygg! glömde kameran dum som ja e!) och han typ kollade och så vinkade han och man bara ":|" HAHA för han verkar inte vara sån människa liksom och så typ när han gick ner sen igen så blinka han åt mig. HAHA söt :$ ah iaf sen typ kom vi in, lotta va framme och snacka me oss me... ja o hanna skämde ut oss lite genom att säga att vi visste vart hon bodde, OJDÅ! haha! iaf så typ kom vi in iaf, fick sjukt bra platser! På vänstra sidan främrde delen nästan längst bak där! AWESOME! genrepet va sjukt! hahah! Ulriks fans hade damp typ o martin va så snygg (A) hihi! O lotta va underbar som vanligt! sen på sändningen så filma dom när alina sjöng och jag fick typ 82359748 sms om att jag va med i sändningen. NÄRBILD man bara "yeah!" HAHA! bäst -.- o sen i pauserna va typ Martin sjuktligt skön! Många typ bara "martin" "martin!!" och typ sånt, sen kommer vi "MAAARTIIIIN!" (jag, alina och ella) och han typ kollade upp och skratta och vinkade och vi typ skrek till och då skratta han ännu mer. Sen började alla skrika martin för det och när vi skrek martin så kollade han HAHAH. Sen va det KNÖKAT på signeringen.. tack vare alla ulrikfans! HAHA! Så fick inte träffa NÅGON typ. Fick autograf. Ulrik va så söt! "jag når inte.." "NU NÅR JAG!" haha..! och martin då "det är ju du!" *pekar* bla bla bla. man bara ":')" hahaha! och lotta hade sjukt stressigt men de gick tillslut iaf! ;) haha fick en kram och en sån där signerad grej men sen va hon tvungen att gå :( (sadfejs!) typ "vi ses igen nästa år :'(" men men! Haha underbar kväll verkligen. OCH ALLSÅNGEN VA UNDERBAR!!" hihi nu ska jag fixa mig, ska in till liseberg med Felicia, Nelly och Marry! ;) najs! PUSS


hanniiiis ♥

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Förlåt för sent svar, har varit bortrest!

Jag vill också se den sista Harry-filmen! Har inte hunnit det än ^^

Är allt bra med dig?

2011-07-26 @ 13:19:18
URL: http://lifeashille.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Sv: Aha vad kul :D Åkte du allt? ^^

Jag mår fint!

2011-07-26 @ 23:17:55
URL: http://lifeashille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0