harry potter


alltså vet inte ens vart jag ska börja, dessa filmerna har betytt mycket för mig, alltid! Första gången jag såg denna filmen gick jag på fritids, kan ha varit en 9 år och den hade nästan precis släpts, vi kunde inte läsa så snabbt så dom sa vad det stod på texten. När Voldermort kom va jag livrädd. Kunde jag någonsin tänka mig att dessa filmer skulle ha gjort mitt liv? min barndom? mitt typ ... ALLT! Åren gick och filmerna släptes, jag läste böckerna, läste om dom och om och om igen. Jag va helt fast, så lärde jag känna TINA"! Tina Lilly Potter som vi sa då. (jag va Anna Ginny Potter), jag läste dom mer och mer, fick henne att bli lika galen, vi låg på studsmattan och läste, vi satt utanför våra hus och läste, vi låg inne och läste... bara om och om igen! Vi såg filmerna så ofta att calle tillslut gömde dom, jag vill inte ens tala om hur böckerna ser ut, hur otroligt mycket vi har tejpat dom och allting! Den 3:e boken tejpade jag med silvertejp nu i Italien (jätte snyggt.. eller inte!)... vi gick på premiären på 6:e filmen tillsammans, vi skulle gått på 7:e men hon kunde inte, det är inget mer än rätt att HON skulle va människan som jag gick med idag, och hon va med. TINA, FELICIA OCH CALLE. Jag kan inget annat än att säga att detta är seriöst den bästa filmen av de alla, den bästa som de någonsin har gjort. ALLTING va bäst! Jag tänker inte berätta hur det slutar för de som inte har sett filmen eller läst böckerna, MEN BÄTTRE FILM FÅR MAN LETA EFTER! kommer inte hitta en bättre film! Jag grät, jag skrattade, jag... ja jag vet inte. Jag sov inte iaf! Jag grät sjukt mycket när det va slut, för jag visste att ni blir det inget mer. Filmerna och böckerna som har gjort min barndom är slut nu.. det blir inget mer. 

TACK JK ROWLING, TACK DANIEL, EMMA, RUPET OCH ALLA ANDRA SOM HAR VARIT MED OCH GJORT DETTA MÖJLIGT, TACK! NI HAR GJORT MIN BARNDOM, NI HAR GETT MIG EN UNDERBAR VÄN OCH ETT UNDERBART LIV! 
NO WORDS ABOUT THIS! TJÄRLEK! 

jag tvingar er inte att se den, MEN gör ni det inte så dödar jag er, typ :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0